Gjest Jodleiho Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Hva kan man gjøre for å enklere få en jente til sengs? Noen piller, oljer elns? Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Piller?! For guds skyld håper jeg ingen andre svarer, så bidrar vi kanskje til å skåne verden mot at dine gener blir spredd videre. Lenke til kommentar
Gjest Jodleiho Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Kan noen tipse om bra lystpiller? Lenke til kommentar
Jannekake Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Herregud. Mener du at du selv skal ta piller for å bli mer attraktiv, eller vil du virkelig lure piller i en dame for å få henne til å like deg? Håper og tror at du mener det første alternativet, selv om begge virker ganske så absurd. Uansett, kommer med standardsvaret jeg. Vær deg selv, og ikke tenk på at du skal få deg noe med en gang ;p Og god kroppslukt og hygiene er jo ganske viktig, samt at du er høflig og andre logiske ting Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Vær deg selv I dette tilfellet tror jeg vi kan vike bort fra dette standardsvaret Lenke til kommentar
Jannekake Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Vær deg selv I dette tilfellet tror jeg vi kan vike bort fra dette standardsvaret Hahaha ja huff, du har kanskje rett Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Hva kan man gjøre for å enklere få en jente til sengs? Noen piller, oljer elns? Har du problemer med å få deg noe Sånn som du anstrenger deg kommer du ihvertfall til å slite. Calm down sailor. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Det er tre muligheter for å få en jente til sengs. Man kan tvinge henne, men dette kan fort føre til anmeldelser og slike ting. Det andre alternativet er å betale henne. Man kan også begynne å trene, få et bedre utseende og generelt bygge opp selvtilliten sin. Da blir fort jentene mer villige. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Når folk her er så latterlig barnslige og umodne at de faktisk oppfordrer til ulovlige og straffbare ting for å få en dame til sengs, bør man revurdere sitt syn på det kvinnelige kjønn (innleggene er slettet). Kanskje til og med søke hjelp, for man har tydeligvis en alvorlig vrangforestilling. Dette gjelder i første omgang de som tydeligvis mente dette i fullt alvor (uten smiley, uten en ironisk tone osv...), men de som spøker med det bør nok også tenke litt før de snakker/skriver i fremtiden. Dette berører mange, og det er ikke få som har fått ødelagt livet sitt på denne måten. Jeg har et par bekjente som har opplevd noe lignende blant annet. Denne tråden stenges... jeg har mest lyst til å gi både advarsler og utestengelser til enkelte, men man vet aldri hva folk med vrangforestillinger kan finne på om de blir litt hissige. Endret 24. mai 2008 av Super8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg