Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gjøre kvinner mer lystne

Gjest ersom

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud.

Mener du at du selv skal ta piller for å bli mer attraktiv, eller vil du virkelig lure piller i en dame for å få henne til å like deg? Håper og tror at du mener det første alternativet, selv om begge virker ganske så absurd.

Uansett, kommer med standardsvaret jeg. Vær deg selv, og ikke tenk på at du skal få deg noe med en gang ;p Og god kroppslukt og hygiene er jo ganske viktig, samt at du er høflig og andre logiske ting :p

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Det er tre muligheter for å få en jente til sengs. Man kan tvinge henne, men dette kan fort føre til anmeldelser og slike ting. Det andre alternativet er å betale henne. Man kan også begynne å trene, få et bedre utseende og generelt bygge opp selvtilliten sin. Da blir fort jentene mer villige.

Lenke til kommentar

Når folk her er så latterlig barnslige og umodne at de faktisk oppfordrer til ulovlige og straffbare ting for å få en dame til sengs, bør man revurdere sitt syn på det kvinnelige kjønn (innleggene er slettet). Kanskje til og med søke hjelp, for man har tydeligvis en alvorlig vrangforestilling. Dette gjelder i første omgang de som tydeligvis mente dette i fullt alvor (uten smiley, uten en ironisk tone osv...), men de som spøker med det bør nok også tenke litt før de snakker/skriver i fremtiden. Dette berører mange, og det er ikke få som har fått ødelagt livet sitt på denne måten. Jeg har et par bekjente som har opplevd noe lignende blant annet.

Denne tråden stenges... jeg har mest lyst til å gi både advarsler og utestengelser til enkelte, men man vet aldri hva folk med vrangforestillinger kan finne på om de blir litt hissige.

Endret av Super8
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...