Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Makt-Norskeksamen VKII 2008


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Først vil eg berre uttrykkje glede over at det faktisk går an å skrive nynorsk i denne tråden utan å motta eit nakkeskudd når ein opnar kjeften. Sjølv skal eg ha eksamen på bokmål på måndag :)

 

Har lese heile heftet no, og har laga ei lita liste over ting eg trur det kan komme oppgåver om:

  • Oppgåve som dreiar seg om maktmissbruk sett i forhold til korleis ein sjølv ville ha nytta makt, dersom ein fekk det (good Bush <-> bad Bush).
  • Så kjem det kanskje ei oppgåve som går på kjønnsdiskriminering og hersketeknikk i arbeidslivet (Valla, kor er du når me treng deg?).
  • Novelle/artikkel om vald/omsorgssvikt i heimen?
  • Oppgåve om diskriminering/mobbing av og med språk/dialekt.
  • Om moderne massekommunikasjon (t.d. Facebook) bidreg til aukande grad av mobbing og krenking av privatlivet.

Håpar eg tippar rett på eit par i alle fall...

Lenke til kommentar
Først vil eg berre uttrykkje glede over at det faktisk går an å skrive nynorsk i denne tråden utan å motta eit nakkeskudd når ein opnar kjeften.

Eg har skrive nynorsk i overkant av 3000 postar, og det utan å motta eit nakkeskot i form av det eine eller andre. :)

Lenke til kommentar

Eg vonar det blir essay oppgåve: "kva betyr makt for deg" eller noko liknande.

 

Eg har lest mykje på webben om makt, og diskutert med ein heil del menneke på nettforum, om makt. så føler meg ganske tyrgg. no gjeld det berre å verte ferdig med det gule arket.

Lenke til kommentar

"Den som har ordet i sin makt"

(Gjelder både skriftlig og muntlig).

 

Det har utallig ganger vist seg at den som vet å ordlegge seg, han har evnen til å påvirke folk.

 

Martin Luther skrev ned teser på kirkedøren i Worms, og startet en reformasjon.

 

Kirken undertrykte folk med latin som eneste kirkelige språk i århundrer.

 

Martin Luther King og "I have a dream"

 

"Hans ord er lov" (jeg ser for meg en oppgave om USA's president og hans rolle i verdenspolitikken, samt det kommende presidentvalget).

 

Hvordan George Kennan beskrev den Sovjetiske utenrikspolitikken, og var sterkt delaktig til at Den Kalde Krigen kunne komme i gang.

 

Winston Churchills berømte tale.

 

Uavhengighetserklæringen til feks USA, har definert hele samfunn.

Lenke til kommentar

problemet ved å skrive om relgiøs makt er at særs mange av norsk lærerane som er sensorar mest truleg er kristne. Men det var berre 2 tekstar som nemnte relgion(om ein ikkje ser på terro krig som eit produkt av relgionsmakt da) så vonar / trur ikkje vi får så mykje om det. men er jo mogleg å nemne litt om guds makt i eit essay berre ein ikkje slaktar Gud.

Lenke til kommentar
Vi fekk eit hefte ein gång der det var ein tekst som omhandla verdsborgarar. Det blei ein oppgåve. Så det er ikkje alltid det går an å tenkje sånn.

 

 

oj, det visste eg ikkje. har som nemnt tidlegara aldri hatt heftedag før. Hm då får eg nok lese litt om relgiøs makt også då. :) takk

Lenke til kommentar
Har lese heile heftet no, og har laga ei lita liste over ting eg trur det kan komme oppgåver om:

[*]Oppgåve som dreiar seg om maktmissbruk sett i forhold til korleis ein sjølv ville ha nytta makt, dersom ein fekk det (good Bush <-> bad Bush).

Tror du vil tjene på å ikke skrive om Bush i en slik stil. Jeg tror samfunnet er lei av Bush samtalene. Skriv heller om noen som ikke er så alt for kjente, som f.eks Tito eller noe lignende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...