Raspeball Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 3MX her og. Gjorde en eksamen i dag (04 tror jeg det var). Gleder meg som et lite barn. Lenke til kommentar
idacath Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Hvordan gikk det med folk på eksamen på mandag? Det gikk ikke så bra for meg, var virkelig ingen av oppgavene som passet meg, så måtte ta oppgave tre! Lenke til kommentar
cobaye Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2008 3kj:) Det stod mellom det og 3mx, så jeg er fordøyd. Hvordan gikk det med folk på eksamen på mandag?Det gikk ikke så bra for meg, var virkelig ingen av oppgavene som passet meg, så måtte ta oppgave tre! Greit....tror jeg. Jeg likte ikke oppgavene jeg heller. Jeg valgte oppgave 1. Jeg skulle ønske det hadde kommet om Jørgen Hattemaker. Jeg hadde tolka det og greier. Lenke til kommentar
Ufrisk Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Biologi her, er fornøyd. Spilte egentlig ingen rolle for meg hva det ble, stod bare mellom biologi, samisk og 3MZ. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Har eksamen i musikkorientering i morgen. Fikk temaet musikkdramatikk, så det er ikke så ille. Har pugget hele dagen, og det blir sikkert ikke veldig tidlig kveld i kveld. Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 kom opp i K.A (kontorautomasjon) får masse access oppgaver å sånt, noe som er greit nok. ville heller opp i engelsk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå