ara Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Glemte å skrive dei, skrev de. Hvor grovt er dette? Er nok kanskje en av de få feilene jeg hadde gjennom min artikkel. Gjentok seg endel. Så lenge du har skrevet de igjennom hele teksten og ikke de/dei om en annen så er vel ikke den groveste feilen du kunne ha gjort. Endret 26. mai 2008 av araa Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Vær konsekvent, selv om du skriver feil. Hehe. Lenke til kommentar
Aurela Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Glemte å skrive dei, skrev de. Hvor grovt er dette? Er nok kanskje en av de få feilene jeg hadde gjennom min artikkel. Gjentok seg endel. Det er jo i teorien bare en feil. Altså et ord du ikke kan. Hadde det derimot vært mange forskjellige ord du skrev feil hele tiden hadde det vært verre.. Tror ikke det er så farlig Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Glemte å skrive dei, skrev de. Hvor grovt er dette? Er nok kanskje en av de få feilene jeg hadde gjennom min artikkel. Gjentok seg endel. Der røyk 5 gitt Endret 26. mai 2008 av dicktator Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Jeg skrev oppgave 2; et kåseri om herseteknikker. "Det herskar inga tvil" ble tittelen, som jeg litt skeptisk til, men la gå. Ellers er jeg fornøyd med besvarelsen. Skrev både hummer og kanari, men føler jeg traff sjangeren godt, om enn med en noe lite subtil avslutning. Lenke til kommentar
njaaa Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Jeg skrev oppgave 2; et kåseri om herseteknikker. "Det herskar inga tvil" ble tittelen, som jeg litt skeptisk til, men la gå. Ellers er jeg fornøyd med besvarelsen. Skrev både hummer og kanari, men føler jeg traff sjangeren godt, om enn med en noe lite subtil avslutning. Overskrifta de var genial Lenke til kommentar
Maria_ Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Noen som har lyst til å skrive ned oppgavene dere fikk her? Eventuelt scanne inn den siden med oppgavene og legge ut link? Slapp eksamen på grunn av streiken, men er litt nysgjerrig på hva slags oppgaver dere fikk. Lenke til kommentar
Potetgullmann1 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) overskrifta mi på oppgave 2 var "Splitt og hersk" nevnte Djengis Kahn 3 ganger. går så rett i røkla dette her. edit: var alltid i kontekst Endret 26. mai 2008 av Potetgullmann1 Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Endret 5. august 2011 av Imaginary Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Til dere som har forbredelsesdag i morra: Når har dere fått beskjed om å møte på skola (vet det varierer veldig)? Jeg tror ikke lærern våres sa noe til oss, men har hørt fra mange at det er kl 9. Lenke til kommentar
jeppejeppe Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 det står hente tankegods fra de og de sidene, så man må altså ikke referere direkte til de enkelte tekstene...? Lenke til kommentar
kdog Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Bindestreken i emnetittelen er feil. Akkurat hvilket tegn man bruker gjør ikke meg noe, men bruk i det minste litt luft på sidene. Slik den er brukt nå, skulle man tro det var et sammensatt ord. Det er en gjenganger på forumet, men ikke korrekt av den grunn. Jeg pirker egentlig for moro skyld, men i og med at enkelte er i eksamensmodus kunne det slumpe til at noen lærte noe. Tankestrek ved innskudd og tilføyelser Tankestrek kan brukes ved innskudd og tilføyelse. Her er det ett mellomrom ("luft") på begge sider av tankestreken. Lenke til kommentar
dragoman Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Eg valde oppgåve nummer 4 skriv eina rtikkel om minjoritetane si stilling. Overskrifta var "Frå assimilering til Integrering" - kva er ein minioritet, døme på minioritetar - innleing om taterar og samar, fornorskings politikken, overgang til korleis forholda betra seg for samane. - Litt om nynorsk som språkleg minioritet - så var hvoudfokuset mitt på innvandrerar(Ali Farha saka, 3-årsregelen for utandlanske kvinner gift med norske menn, slør vs ikkje slør kombinasjon av å være norsk og intigrert men framleis behalde relgionen og kultur arven si, språk vanskar, diskriminering og stigmatisering) Før eg avslutta med å skrive om handlingsplanen til Inkluderingsminister Bjarne Håkon Hansen er ganske nøgd. gjeld sensor veiledninga også for oss med fritak for sidemål?(altså er det smame veiledning) Lenke til kommentar
aspic Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Kva forventer folk her å få? (som i kva er du sikker på å ville fått av vanleg lærar). Eg forventar 3-4 på hovudmålsstilen og kanskje 4-5 på sidemålsstilen (bokmål). (Eg veit forventningar er ein skummel ting, føler eg kan liggje mellom stryk-5, sidan det er totalt ukjende personar som retter). Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Jeg hadde blitt fornøyd med 5 på hovedstil og 4 på nynorsk. Lenke til kommentar
dragoman Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Eg brukar å få 5/ 6 av læraren min. No er eg særs usikker både fordi det er ukjende folk, men også fordi eg skal samanlikanst med andre dyselektikerar og ikkje den gemene hop, og i det hennseande trur eg at eg ligg over middels, så vonar alt frå 4 og oppver. Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Jeg tror at jeg kommer til å få 3 på begge stilene. Tør ikke å håpe på mer, blir bare skuffa hvis det går dårlig. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Jeg tror at jeg kommer til å få 3 på begge stilene. Tør ikke å håpe på mer, blir bare skuffa hvis det går dårlig. Der har du meg òg. Så no kjem eg til å verte skuffa uansett Lenke til kommentar
Ufrisk Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Venter 4 på begge. Alt under er skuffende, og alt over er meget overraskende. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Læreren min hadde gitt meg 5++ på begge. Men jeg får sikker 4, har dårlig erfaring med sensorer..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå