Maaag Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Hmm, jaja, da satser vi på det. Og det er lov å legge det i printeren og skrive så smått man vil? Ville tro det, men vet ikke om du burde satse på det. Jeg har ikke gjort det, i og med at jeg ikke har fått klarhet i det. Men er up 2 u Lenke til kommentar
Perrrrrrrrr Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Hmm, jaja, da satser vi på det. Og det er lov å legge det i printeren og skrive så smått man vil? Ville tro det, men vet ikke om du burde satse på det. Jeg har ikke gjort det, i og med at jeg ikke har fått klarhet i det. Men er up 2 u Vi fikk lov, så jeg regner med at dere også får lov. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Eg turte ikkje det, så her sit eg og skriv så lite eg klarar med den søte handskrifta mi Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Skal nokon andre leggje ut notatane sine? Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Endret 5. august 2011 av Imaginary Lenke til kommentar
123abc Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Hvordan forbinder du realismen med makt? De realistiske forfatterne satte problemer under debatt. Altså brukte de lyrikken som et middel til å skrive om ting de mente burde bli gjort noe med i samfunnet. Eks: Kvinnespørsmålet, religion og seksualmoral. Man kan på en måte si at realistene fikk makt gjennom det de skrev, ettersom de fikk satt i gang ulike debatter i samfunnet. Tror jeg i hvert fall. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Hehe. Nynorsk er vanskelig. Bilde er vedlagt! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Det står jo i det gule heftet at notatarket IKKE skal vurderes. Lenke til kommentar
123abc Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Mine notater. Har bare sakset litt her og der, så benytter jeg forhåpentligvis deler av budskapet i innholdet i morgen. Jeg har problemer med å åpne linken til notatene dine, Fredrik. Du har vel ikke mulighet til å poste dem på annet vis? Ved å legge dem ut som bilder etc direkte på siden her, eller noe? Lenke til kommentar
123abc Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Skal nokon andre leggje ut notatane sine? Skulle gjerne gjort det, men dessverre har jeg ikke scanner... :/ Men det jeg skrev om var i hvert fall hva jeg mener er makt, hvordan makten er fordelt i Norge. Jeg skrev korte stikkord om at jeg må huske på at makt kan utføres ved vold, mobbing, språkbruk etc. Jeg brukte bare den ene siden av arket til dette, men den andre siden skal jeg fylle med litt nynorsk, tenker jeg! Lenke til kommentar
orginal Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Vedlagt er mine notater. Stort sett klipp og lim. Står litt om alt, og alt om ingenting..... Stor takk til conolo her på forumet for gramatikken... Edit: Hva tror dere om det? Noe der som er direkte feil? Noe dere ville byttet ut? Endret 25. mai 2008 av HappySal Lenke til kommentar
aspic Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Eller du kan berre installere eit program som les .pdf-filer? Lenke til kommentar
Bluetooth Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Jeg klippet ut notatarket, og skrev nynorskregler på arket fra dataen. Er ikke det mulig? I så fall er jeg f***ed. Lenke til kommentar
uzzi08 Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Får ikke lastet opp notatarket mitt, men skal prøve å få gjort det snart. Tankene mine rundt begrepet makt, og de forskellige temaene i heftet skrev jeg på dataen og kjørte arket gjennom printeren. Gramatikkreglene tok jeg bare for hånd =) Lenke til kommentar
aspic Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Her er mine ark (litt stor størrelse): Forslag til kva eg skal ha i tomrommet? Endret 25. mai 2008 av aspic Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Kanskje en ide å snu dem, sånn at det blir leselig for oss andre? Lenke til kommentar
123abc Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Eller du kan berre installere eit program som les .pdf-filer? Restarta maskina, da ordna det seg! Lenke til kommentar
aspic Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Kanskje en ide å snu dem, sånn at det blir leselig for oss andre? Haha.. Willdo, men de skjønar nok ikkje kråkeskrifta mi uansett Endret 25. mai 2008 av aspic Lenke til kommentar
Potetgullmann1 Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Ynskjer alle lykke til i morgen! Huff, må sei eg gruar meg litt. nokon som vet kor mykje språk har å seie i motsetjing til innhald? Som dykk ser har eg eit ganske dårleg nynorsk språk, men eg trur eg er ganske flink til å få med riktig innhald. Endret 25. mai 2008 av Potetgullmann1 Lenke til kommentar
aspic Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Eg trur faktisk flyten i språket tel meir enn dei openbare skrivefeila. Rett meg om eg tek feil. Men dei balanserar vel litt mellom innhald og språk, kanskje 40% vs 60% ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå