the_fire Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Enig med TSP. Men om dette er en modul ferdigutviklet av IPB tror jeg det kan bli vanskelig å tilby dette. Og ja til å kunne konfigurere hvordan forumet skal vises (i mye større grad). Lenke til kommentar
TSP Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Dette er noe drift selv har utviklet Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Eg støtter forslaga til TSP, om ein slik funksjon blir lagt til vil ingen måtte irritere seg på funksjonen på noen som helst måte. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Jeg har for eksempel et forslag til bedre løsning på "Kontrollpanel"-forslaget mitt som involverer tall. I stedet for å huke av skriver man inn tall. (Unntaket er 2 alternativ) Slå tjenesten av [x] Aktiver visning i hovedkategorier [7] Aktiver visning i underkategorier [0] Aktiver visning i emner [3] Aktiver visning på spesielle sider [2] Vis emner fra hele forumet til enhver tid, uantsett hvilken kategori jeg er i [x] Om dere ikke forstår hva denne endringen innebærer, her er en rask og enkel forklaring. Første og siste alternativ vil fungere som tidligere, resten av alternativene har nå derimot blitt erstattet med tall. Dette bestemmer antallet tråder som skal vises de forskjellige stedene. Kanskje vil du ha 7 emner som blir vist i hovedoversikten, men ikke vil ha like mange punkter under emnevisning fordi du ikke vil det skal ta opp like mye plass der. Du velger derfor 3. Når det kommer til underkategorier kan det jo hende at du ikke ønsker at funksjonen skal være aktivert der og da er det bare å skrive inn 0. Endret 25. mai 2008 av TSP Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Men er det mulig å få lenkene til å føre til "Last unread post" i stede for "Last post"? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Stemmer for "Last unread post". Men jeg vil og at vi skal diskutere hvorvidt vi skal som på innlegg generelt. Ha et ikon som bringer oss til siste post og at trådnavn fører til første post, eller evt. omvendt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå