Gå til innhold

Ny tjeneste: Forumpuls

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har for eksempel et forslag til bedre løsning på "Kontrollpanel"-forslaget mitt som involverer tall. I stedet for å huke av skriver man inn tall. (Unntaket er 2 alternativ)

Slå tjenesten av [x]

Aktiver visning i hovedkategorier [7]

Aktiver visning i underkategorier [0]

Aktiver visning i emner [3]

Aktiver visning på spesielle sider [2]

Vis emner fra hele forumet til enhver tid, uantsett hvilken kategori jeg er i [x]

Om dere ikke forstår hva denne endringen innebærer, her er en rask og enkel forklaring.

Første og siste alternativ vil fungere som tidligere, resten av alternativene har nå derimot blitt erstattet med tall. Dette bestemmer antallet tråder som skal vises de forskjellige stedene. Kanskje vil du ha 7 emner som blir vist i hovedoversikten, men ikke vil ha like mange punkter under emnevisning fordi du ikke vil det skal ta opp like mye plass der. Du velger derfor 3. Når det kommer til underkategorier kan det jo hende at du ikke ønsker at funksjonen skal være aktivert der og da er det bare å skrive inn 0.

Endret av TSP
Lenke til kommentar

Stemmer for "Last unread post".

Men jeg vil og at vi skal diskutere hvorvidt vi skal som på innlegg generelt. Ha et ikon som bringer oss til siste post og at trådnavn fører til første post, eller evt. omvendt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...