iMarius Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Dette er faktisk en av de beste forumutvidelsene jeg har sett på lenge TAKK!! Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Flott at dere gir forumet ekstra funksjonalitet Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Fin tilleggsfunksjon detta... Bra jobba Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Kjekk ting når man sitter på skolen å kjeder seg Bare å se etter noen interessange titler Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) Bra addon til forumet, likte denne veldig godt... Ps: +og- fungerer iallefall her nå. FF3 siste build Endret 23. mai 2008 av Lock-Aze Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Er det noe man kan gjøre for å alltid vise den? Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Fant ut av en midlertidig løsning. i stedet for å gå inn på den vanlige www.diskusjon.no så skriver du det som er ekstra bak her https://www.diskusjon.no/index.php?s=diskusjon.no .da kommer alle kategoriene opp Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Ah, dette var knall! Funker til og med på IP.Board Pro temaet :-D Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Fant ut av en midlertidig løsning.i stedet for å gå inn på den vanlige www.diskusjon.no så skriver du det som er ekstra bak her https://www.diskusjon.no/index.php?s=diskusjon.no .da kommer alle kategoriene opp Det er den korrekte løsningen. Feeden viser det som er relevant for nettstedet du går inn i forumet fra. Går du direkte inn på Diskusjon.no vil du få opp aktivitet fra alle kategorier, så lenge du ikke klikker deg inn i en spesifikk kategori. Er det noe man kan gjøre for å alltid vise den? Alltid som i på alle sider? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Er det noe man kan gjøre for å alltid vise den? Alltid som i på alle sider? Ja, akkurat. Det hadde faktisk vært kjekt å se når man blar i et forum, og til og med også når man skriver poster... Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Er det noe man kan gjøre for å alltid vise den? Alltid som i på alle sider? Ja, akkurat. Det hadde faktisk vært kjekt å se når man blar i et forum, og til og med også når man skriver poster... Det kunne jeg og tenkt meg. F.eks i høyre marg, evt en liten under meny/forumkategoriene. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Og jeg er i mot forslaget. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Hvorfor i granskauen vil folk ha et stort felt med tilfeldige innlegg som uansett flytter seg før du får trykket på dem i veien for forumkategoriene??? Selv om jeg trykker på "Skjul" forsvinner jo en hel linje av kategoriene. Går det ikke an å skjule den helt, inkludert "vis siste innlegg"-linken? Den vises dessuten ofte feil. Noen ganger er det alt for mye luft under den. Andre ganger er det ikke noe luft under den i det hele tatt. Dette er jo nesten like mye skjermplass rett i søpla som "Velkommen tilbake; du besøkte oss sist". Bruker du denne informasjonen oftere enn forumet? Hvis ikke, hvorfor er denne øverst? Hvorfor gjøre det sånn: Når man kan gjøre det sånn? Vi kommer jo tross alt for å bruke de kategorien av forumet vi er interessert i, ikke for å vite når vi var her sist eller hva andre er interessert i. Jeg driter da i om det er oljeprisrekord eller om noe er råttent i Liberty City. Noen tegn vises som merkelige symboler. Skjul og deretter vis gjør at listen slettes og fylles ikke på nytt før det kommer nye innlegg. +-knappen har det samme problemet. --knappen bruker ca 3 sekunder fra å fjerne en oppføring. Både +- og --knappen gjør at lista forsvinner før endringen trer i kraft. Plutselig blinker oppføringene i en mørkere farge, uten at noe ved de oppdateres. Hvis dere skal legge til en unyttig funksjon, vær så snill å pass på at den i det minste virker. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Hvorfor i granskauen vil folk ha et stort felt med tilfeldige innlegg som uansett flytter seg før du får trykket på dem i veien for forumkategoriene??? Et usedvanlig lite gjennomtenkt spørsmål. Fordi det er praktisk, selvfølgelig. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Så denne ligger bare på hovedsiden? Det var da veldig upraktisk. Hvis den skulle vært mer praktisk enn Siste 24 timer, så måtte den ha vært der når jeg surfer subforum også. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Hvis den skulle vært mer praktisk enn Siste 24 timer, så måtte den ha vært der når jeg surfer subforum også. Vi har i TODO å få den inn på forumsider som og har underfora etterhvert, vi må bare få unnagjort alle småfeil, samt holde en viss kontroll på ytelsen først. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Mulighet for at dere i Drift kan snekre sammen innstillinger for tjenesten? Ser for meg følgende valg: Slå tjenesten av [x] = Vil slå av hele tjenesten og ignorere valgene under, siden den slår av alt. Aktiver visning i hovedkategorier [x] = Vil aktivere tjenesten i hovedkategorier (slik det er nå). Aktiver visning i underkategorier [x] = Vil aktivere tjenesten i underkategorier. Aktiver visning i emner [x] = Vil aktivere visning når man leser et emne Aktiver visning på spesielle sider [x] = Vil aktivere visning på spesielle sider som kalender, søk etc. Vis emner fra hele forumet til enhver tid, uantsett hvilken kategori jeg er i [x] = Dette vil si at selv om man er innom en bestemt kategori, f.eks "Spill" vil den fortsatt vise emner fra hele forumet, slik som det er nå om man viser hovedsiden. Disse innstillinge bør ikke lagres på noen måte gjennom cookies, men gjennom brukeridentifikasjon. Dette tror jeg vil behage de som ikke ønsker å gi bort mer plass oppe på siden og vil bidra til at brukerene selv kan bestemme i hvor stor grad de ønsker å bli oppdatert de forskjellige stedene. Men ikke minst! Om noen ikke ønsker funksjonen sparer dere vel en del ytelse på at dere slipper å "kaste bort" ytelse ved å inkludere dem i noe de ikke ønsker. Eller vil det kreve mer ytelse? Ønsker et fint og forklarende svar fra Drift her. For det jeg tror er hvertfall at om den først sjekker om brukeren har slått tjenesten på eller av og deretter avslutter koden med det samme om den er av, vil en vel spare en hel del siden den ikke trenger gå gjennom de andre punktene. Forøvrig. Om dere ikke allerede har det. Dere bør ha en grense på hvor mange tråder som kan bli vist i oversikten. Endret 24. mai 2008 av TSP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå