Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Hm, flittig bruker av "Siste 24 timer" så dette kan bli en nyttig dings. Lenke til kommentar
goggys Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Veldig fin og nytting liten sak, men pluss tegnet fungerer ikke (firefox 3). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Ser at HW.no har kopiert ITpro.no Lenke til kommentar
Eventh Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Det ble nevnt på forrige side, men det skader sikkert ikke å si igjen at plussknappen ikke fungerer i Safari (3.1.1). Lenke til kommentar
Steina Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Plusstegnet fungerer ikke til meg heller, i Opera v9.26 Eller Firefox 2.0.0.14 Eller i Internet Explorer 7.0.5730.13 Fungerer funksjonen i det heletatt? Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Supert, var litt keisamt å teste minus-knappen for så å finne ut at pluss-knappen ikkje virka. Lenke til kommentar
mads Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Ser at HW.no har kopiert ITpro.no "Siste fra forum" blir vel brukt hos så å si alle store nettsteder med stort forum, og vi brukt det rundt om på sidene lenge før i dag. Eneste er at denne oppdateres live, med små mellomrom Mvh, Mads Lenke til kommentar
TSP Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Feil: Denne finfine funksjonen tar ikke hensyn til brukerprivilegier. Det er ikke noe jeg regner med at den skal gjøre heller. Problemet er at slik det er nå virker det som den jobber med administratorprivilegier og henter inn innlegg fra kategorien "Papirkurven" og eventuelle andre tråder som er skjult for almennheten. Dette bør endres til at den i stedet benytter seg av vanlige brukerprivilegier eller ignorer de aktuelle kategoriene og type tråder. Eksempler: Fra: Auksjon på Nannskog,Solli,Michaelsen,Bakke,Søgård,Piiroja,Fredrik... Fra: GTA IV problem multiplayer HJELP Endret 22. mai 2008 av TSP Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Dette virker bra, smart tiltak Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Fiffig funksjon, men det jeg virkelig savner er en egen side med de hotteste emnene. Der en f.eks kan velge å se dagens/ukens/månedens/årets mest leste emne og mest besvarte emne. Enkelte ganger kan skikkelig interessante nyheter/diskusjoner gå meg hus forbi, pga jeg ikke tråler gjennom hver eneste kategori i forumet. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Bra tiltak. Men Støtter Lurifaksen`s forslag,tror dette kunne vært nyttig,ihvertfall for min del. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Fiffig. Se hvem som er forfatter på det øverste emnet på bildet, da. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Som eneste bruker her (virker det som), liker jeg ikke boksen. Tar alt for mye plass (den, og boksen hvor det står når jeg sist besøkte siden), i tillegg er tilfeldige diskusjonstråder helt irrelevant for meg. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Plussknappen er fikset nå. Fungerer fortsatt ikke i Opera 9.5 beta. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Fungerer fint i Opera 9.5 Beta her. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Fungerer fint i Opera 9.5 Beta her. Merkelig. Pluss fungerer ikke, mens minus fungerer fint. Edit: Da fungerer det fint her og. Likte denne funksjonen Endret 22. mai 2008 av learntofly Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Hos meg tar den kun en og en kategori om gange og jeg får ikke den til å ta hele forumet. bra tiltak, støtter også lurifaks sin ide Lenke til kommentar
TSP Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Ta en ekstra oppfriskning av siden (F5) når du er på en side som viser funksjonen, eventuelt kan du fjerne cache, men F5 skal fikse problemet. Hos meg tar den kun en og en kategori om gange og jeg får ikke den til å ta hele forumet.Det er vel en ide med funksjonen og noe jeg liker godt. Er jeg i "Spill" vil jeg vite hva som er aktuelt innen spillkategoriene og ikke hva som skjer i "OT-baren", hvor det tross alt skjer noe hele tiden. Endret 22. mai 2008 av TSP Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 F5 funket ikke og det gjorde heller ikke å slette cachen ny knapp til å vis hele forumet plox? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå