Gå til innhold

BK: Alt blir så blasst etter regnet...

Anbefalte innlegg

Jaja, så er det ikke så orginalt motiv, men jeg trener mer på fremkalling og etterbehandling om dagen. Noen tanker om den delen? EFIX er sikkert borte, for jeg klonet bort et parkering forbudt skilt som dekket altfor mye i venstre side av bildet...

post-15883-1211467113_thumb.jpg

Endret av emero
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stilige farger, morsomt motiv og god bruk av vidvinkel. Himmelen ser bra ut (bortsett i fra den store utbrente skyen i venstre kant der.) Alt i alt ett veldig allright bilde i mine øyne!

Noen små grep som litt mørkere asfalt og bort med kabelen (den linja blir bare forstyrrende) vil nok alikevel løfte helhetsinntrykket though :)

Lenke til kommentar

denne hadde jeg nesten glemt, ja... :p

er enig i at skyen er noe utbrent, ja, men vanskelig å gi den mer tekstur i etterkant. kan jo alltids fotoshope inn noe...

synes egentlig asfalten er mørk nok, men er kanskje en smaksak. Kabelen er jeg enig i, men vil egentlig ikke ta bort mer enn nødvendig. Tok bort skiltet fordi det var altfor dominerende, men kan fosøke uten kabelen også. :)

jeg brukte denne effekten på dette bildet litt fordi det er et ganske normalt motiv fra bergen, med spreke farger osv. tenkte det fortjente en litt ny vri. :)

Flere tanker?

Er sabla vanskelig å få mye kommentarer om man ikke har over 1000 poster på forumet, virker det som :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...