Gå til innhold

Spørreundersøkelse med fete premier til noen heldige vinnere!;)


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Jeg og en kompis driver for tiden med vår bacheloroppgave i varehandelsledelse.

Vi skriver om forbrukeratferd i spillbransjen og ønsker derfor å få vite litt mer om hva forbrukerne syntes om forskjellige aspekter ved spillbransjen.

 

Vi ville satt stor pris på om dere setter av 5 minutter for å svare på denne spørreundersøkelsen og det vil bli trukket ut 5 heldige vinnere av gavekort hos Spaceworld!!;)

 

Følg denne linken for å starte undersøkelsen og skriv inn koden: zelda (med små bokstaver):

 

https://www.questback.com/frederikstrandstu...8484/ezupnecgm1

 

 

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Litt dumt spørsmål 1 side "Hvilken av disse produsentene føler du mest lojalitet ovenfor?". Føler meg ikke noe lojal ovenfor noen men må velge en av dem. Blir litt skeivt resultat for du går da utfra at alle er lojale mot et merke uansett.

 

 

Kan skjønne det. Du trenger ikke svare på alle spørsmålene!;)

Lenke til kommentar
Svarte på det meste faktisk, selv om jeg ikke føler meg direkte lojal ovenfor noen av produsentene valgte jeg Nintendo. Har hadt Nintendot siden NES tidene. Rimelig koselig konsoll faktisk.

 

Helt enig!

 

Setter veldig stor pris på at du svarer! Er egentlig en veldig interessant oppgave! Håper vi får mye svar!;)

Lenke til kommentar
Da har ag avlagt svar, lykke til videre! Hadde vert flott om vi fikk servert resultatene her seinere :)

 

Kommer til å anonnsere vinnerne!;)

 

Skal se hva vi får gjort med å poste resultater!;)

 

 

Da har ag avlagt svar, lykke til videre! Hadde vert flott om vi fikk servert resultatene her seinere :)

 

Kommer til å annonsere vinnerne!;)

 

Skal se hva vi får gjort med å poste resultater!;)

Lenke til kommentar

Da så. Noen spørsmål var litt vonde, som "Når kjøper du spillene dine". Noen spill har jeg kjøpt på lanseringsdatoen, noen spill litt etter mens God of War fikk jeg meg først for et par måneder siden. Men prøver ellers å holde meg nærmest slippdatoen på nye spill.

Lenke til kommentar
Da så. Noen spørsmål var litt vonde, som "Når kjøper du spillene dine". Noen spill har jeg kjøpt på lanseringsdatoen, noen spill litt etter mens God of War fikk jeg meg først for et par måneder siden. Men prøver ellers å holde meg nærmest slippdatoen på nye spill.

 

Svart:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...