Chad Thundercock Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Vet, synes uansett at oppgaven var helt jævlig oppsatt. Lenke til kommentar
LogouT Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Jeg hadde også denne eksamenen i dag. Gikk stort sett greit på 1, 3, 4 og 5. Toeren gikk ikke i det hele tatt - og det var ingen som kom inn til oss og fortalte oss om feilen. Jeg spurte til og med eksamensvaktene om de kunne spørre faglærer om det var trykkfeil, men de var ikke akkurat særlig behjelpelige. Men at det var feil i oppgaven er jo en gledelig overaskelse. Såfremt den blir kuttet, selvfølgelig. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 29. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2008 Men den blir vel det da? Lenke til kommentar
LogouT Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Jeg vet ikke, men jeg skulle forvente det. Har ikke fått fatt i faglærer enda, men skal prate med ham snarest. Korstog til Stortinget, anyone? Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 29. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2008 Tror nok ikke det var en feil gitt: http://answers.yahoo.com/question/index?qi...18082904AAUUpO8 Men en vanskelig oppgave var det. Lenke til kommentar
Phantom_Lord Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Tror nok ikke det var en feil gitt: http://answers.yahoo.com/question/index?qi...18082904AAUUpO8 Men en vanskelig oppgave var det. Det er ikke pensum for 3MZ uansett. Mattelæreren min vet dette bedre enn de fleste. Han skjønner ikke hvordan det er mulig å skrive så mye tull på disse eksamene Lenke til kommentar
LogouT Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Nei, det har vel aldri vært diskutert hvorvidt cos^2 x er en gyldig funksjon eller ikke. Men som Phantom_Lord påpeker er det snakk om en oppgave som er helt utenfor 3MZ-pensum. Dessuten er det faktum at kun noen har fått beskjed om at dette er en trykkfeil grunn nok til at oppgaven skal strykes. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 30. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2008 Håper dere har rett. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 30. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2008 Jeg tok en telefon til utdanningsdirektoratet, etter mye om og men kom jeg til en kar som sa at det ikke var noen feil, og heller ikke utenfor 3mzpensum. Lenke til kommentar
Phantom_Lord Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Jeg tok en telefon til utdanningsdirektoratet, etter mye om og men kom jeg til en kar som sa at det ikke var noen feil, og heller ikke utenfor 3mzpensum. Det er bullshit. Bare vent. Den som retter blir bedt om å se bort i fra oppgaven. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 30. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2008 Jeg håper du har rett, men jeg hopper ikke i taket før det er bevist .. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Ikke faen om at de blir å se bort fra oppgaven. Det blir som jeg opplevde i fjorårets 2MZ eksamen, en irrelevant oppgave ble gitt, klager strømmet inn, men oppgaven ble fortsatt vurdert. Lenke til kommentar
LogouT Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Jeg håper ikke du har rett, dicktator. Hvilken oppgave tenkte du på i 2MZ? Hadde også den eksamenen. Læreren min sendte klage til fylkesmannen i dag, forresten. Venter i spenning på utviklingen. Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Det er bare nødt til å ha vært noe galt med oppgave 2 Løsningen av slike tror jeg iallefall neppe står i 3MZ-pensumet .. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2008 Nå, har folk fått vite resultatene? Selv fikk jeg 3, hvilket jeg synes er veldig trist, og ikke minst rart. Var rimelig sikker på at dette skulle være en 4, om ikke en 5 i og med at oppgave 2 ikke var tatt med i vurderingen. Er det noen mulighet for å se rettingen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå