jahas Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Har visst vært utsatt for nazisensor. 6/7 som kom opp i matte skriftlig har 6 i st.p ingen fikk 6. 5/6 av disse fikk karakter 4 mens en fikk 5. jeg gikk også ned 2 karkaterer fra st.p. fra 3 til 1.. er så utrolig surt. visste jeg hadde mange feil, men ikke så mange at jeg kom til å stryke! jepp. så da ble det ingen universitetstart for meg til høsten. noen som aner hvordan jeg mekker hurtigklage? Sier kanskje mer om faglærer enn sensor Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Sier kanskje mer om faglærer enn sensor Du sier noe der. Det er tross alt to sensorer som blir enige om én felles karakter. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Fikk 6, selv med minst én slurvefeil. Lenke til kommentar
Freddox Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Ble 6 på denne karen også Men når jeg ser tilbake på 3MX-eksamen i år, så må jeg si at den kanskje var i snilleste laget. Nesten ikke en eneste integrasjon, og å derivere trengte vi jo heller ikke kunne Når det er sagt er ikke jeg den første som skal klage... og hvorfor syter alle over oppgave 5f? Hvordan ellers skulle den ha vært formulert? Syns det var mye tekst for å spørre om noe, men ser ikke helt hvordan oppgaven ellers skulle vært. Endret 24. juni 2008 av Freddox Lenke til kommentar
aah Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Fikk 6 jeg og Men synes ærlig talt det var en dårlig eksamen. Satt igjen med følesen av å ikke få vist hva jeg kunne, men skal ikke klage nei Konge å være ferdig med videregående. Blir ntnu neste på meg. Hva med dere? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Det blir nok NTNU på meg òg, om eg klarar å kome inn Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Hva skal dere på NTNU, da? Selv kommer jeg til å prøve meg på datateknikk. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Eg òg, har Elektronikk på 2. plass.. Lenke til kommentar
aah Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Har nano på første, men er usikker på om jeg kommer inn der. Fysmat på andre. Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Har nano på første, men er usikker på om jeg kommer inn der. Fysmat på andre. Hva er poenggrensen på nano med primærvitnemål? Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Endret 5. august 2011 av Imaginary Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå