Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

For oss som kom opp i 3MX

Anbefalte innlegg

Har visst vært utsatt for nazisensor. 6/7 som kom opp i matte skriftlig har 6 i st.p ingen fikk 6. 5/6 av disse fikk karakter 4 mens en fikk 5. jeg gikk også ned 2 karkaterer fra st.p. fra 3 til 1.. er så utrolig surt. visste jeg hadde mange feil, men ikke så mange at jeg kom til å stryke!

jepp. så da ble det ingen universitetstart for meg til høsten. noen som aner hvordan jeg mekker hurtigklage?

Sier kanskje mer om faglærer enn sensor :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ble 6 på denne karen også :D

Men når jeg ser tilbake på 3MX-eksamen i år, så må jeg si at den kanskje var i snilleste laget. Nesten ikke en eneste integrasjon, og å derivere trengte vi jo heller ikke kunne :p Når det er sagt er ikke jeg den første som skal klage... og hvorfor syter alle over oppgave 5f? Hvordan ellers skulle den ha vært formulert? Syns det var mye tekst for å spørre om noe, men ser ikke helt hvordan oppgaven ellers skulle vært.

Endret av Freddox
Lenke til kommentar

Fikk 6 jeg og :) Men synes ærlig talt det var en dårlig eksamen. Satt igjen med følesen av å ikke få vist hva jeg kunne, men skal ikke klage nei :) Konge å være ferdig med videregående. Blir ntnu neste på meg. Hva med dere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...