Gå til innhold

Hva er must have games til XBOX360 ?


asuspc

Anbefalte innlegg

Har nettopp anskaffet XBOX360 Elite (skal hente den idag) og lurer litt på hvilke spill som er ett must.

 

Har tidligere mest spilt bil- og skytespill på PC, favorittene har vært NFS-Serien, FarCry og Half-Life2/Orange-Box og Battlefield2.

 

Da har jeg i første omgang begrenset meg til disse 3 for ikke å bli helt blakk (må anskaffe trådløs nettverksadapter i tillegg):

 

GTA-IV,

Gears of war,

Project Gotham Racing 4

 

Har satt opp at enten Dirt eller Burnout-Paradise bør anskaffes (liker best arcade-type bilspill) og Call Of Duty 4. Bioshock og OrangeBox har jeg droppet siden jeg har dem på PC.

Endret av asuspc
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke spilt Halo, og kommer nok ikke til å gjøre det heller, ettersom det er en trilogi, og jeg kun har spilt halveise på 2'rn og syntes det kun var helt ok.. Men, vill ikke si gears er overvurdert egentlig..

 

Ingen som har nevnt Bioshock, Mass Effect eller Lost Odyssey? Trodde det var must have? Har ikke spilt Bioshock eller Mass Effect, men de står i hylla her og venter i kø! :)

 

Min top liste ville gått slik:

 

1. GTA IV

2. Lost Odyssey

3. COD4

4. Gears

5. Skate

 

Spilt COD4 og skate på ps3, men burde vel ikke ha noen utfall for resultatet.. :)

Lenke til kommentar

Helt klart Oblivion !!

 

Og ellers:

 

1. Gears Of War

2. COD 4

3. Colin Mcrae Dirt

 

Om du er bilspill fan så vil jeg anbelfale Dirt og Forza 2. PGR4 blir veldig fort kjedelig etter min menig. PGR4 Mangler styling og variasjon på underlag. Dirt har gjørme, sand, asfalt, jord samt de har forskjellig buggyer, lastebiler, biler. Forza 2 har en veldig god stylings mulighet, som gjør at bilen kan se ut akkurat slik du vil, og du kan oppgradere mange forskjellig egenskaper ved bilen.

Lenke til kommentar

"Must have"s etter min mening:

 

BioShock

Grand theft Auto 4

Mass Effect

Colin Mcrea: Dirt (Om du liker arcade feel i bilspill)

Gears of War (Var aldri overvurdert, men det var litt kort singleplayer)

Lost Odyssey

The Orange Box (Spilte gjennom Portal rett før GTA4 kom ut.. Skjønner ikke at jeg ikke gjorde det før? Makan til genialt!)

Viva Piñata (Om du klarer å se forbi det barnslige utseende)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Halo 3

Gears of war

Dead Rising

Call of duty 4

Colin McRae: dirt

Orange box

Burnout paradise

Army of two (for coop sin skyld)

Mass effect

Bioshock

Saints Row

 

Med andre ord, du blir blakk ;D

Lenke til kommentar
Halo og gears er overvurderte etter min mening, men nå kommer sikkert hordene av fanboyz og flamer meg til jeg må slette profilen min og gjenoppstå med nytt navn.

 

Helt enig at Halo er crap, men Gears er noe av det råeste som er laget...!

 

Er vel sånn innerst inne enig med dere.. Jeg elsket Gears of War.. og spilte det online leeeeeenge.. Halo 3 kjøpte eg snapt, spilte gjennom singleplayer.. men ble aldri hekta av MP så det har stått og støvet mye i hylla.. Det nære og kjappe gameplayet i GeoW var så hemskt mye mer engasjerende.. og det at alle på friendslista spilte det hele tiden gjorde det til en enormt god opplevelse.. håper på det samme igjen med GeoW2!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...