asuspc Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Har nettopp anskaffet XBOX360 Elite (skal hente den idag) og lurer litt på hvilke spill som er ett must. Har tidligere mest spilt bil- og skytespill på PC, favorittene har vært NFS-Serien, FarCry og Half-Life2/Orange-Box og Battlefield2. Da har jeg i første omgang begrenset meg til disse 3 for ikke å bli helt blakk (må anskaffe trådløs nettverksadapter i tillegg): GTA-IV, Gears of war, Project Gotham Racing 4 Har satt opp at enten Dirt eller Burnout-Paradise bør anskaffes (liker best arcade-type bilspill) og Call Of Duty 4. Bioshock og OrangeBox har jeg droppet siden jeg har dem på PC. Endret 23. mai 2008 av asuspc Lenke til kommentar
southparkman Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Let me see 1. GTA IV 2. COD4 3. Guitar Hero evt. Rock band 4. Dead rising 5. Assasins creed Endret 22. mai 2008 av southparkman Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 spørs hvor gammel du er på hvilke spill du liker. Lenke til kommentar
southparkman Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Halo og gears er overvurderte etter min mening, men nå kommer sikkert hordene av fanboyz og flamer meg til jeg må slette profilen min og gjenoppstå med nytt navn. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Har ikke spilt Halo, og kommer nok ikke til å gjøre det heller, ettersom det er en trilogi, og jeg kun har spilt halveise på 2'rn og syntes det kun var helt ok.. Men, vill ikke si gears er overvurdert egentlig.. Ingen som har nevnt Bioshock, Mass Effect eller Lost Odyssey? Trodde det var must have? Har ikke spilt Bioshock eller Mass Effect, men de står i hylla her og venter i kø! Min top liste ville gått slik: 1. GTA IV 2. Lost Odyssey 3. COD4 4. Gears 5. Skate Spilt COD4 og skate på ps3, men burde vel ikke ha noen utfall for resultatet.. Lenke til kommentar
Richard_S Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Hvis du liker biler, Forza Motorsport 2. Lenke til kommentar
southparkman Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Bioshock skulle selvfølgelig vært med. Mass effect er litt hypa, men helt ålreit spill. Lenke til kommentar
jonna123 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Helt klart Oblivion !! Og ellers: 1. Gears Of War 2. COD 4 3. Colin Mcrae Dirt Om du er bilspill fan så vil jeg anbelfale Dirt og Forza 2. PGR4 blir veldig fort kjedelig etter min menig. PGR4 Mangler styling og variasjon på underlag. Dirt har gjørme, sand, asfalt, jord samt de har forskjellig buggyer, lastebiler, biler. Forza 2 har en veldig god stylings mulighet, som gjør at bilen kan se ut akkurat slik du vil, og du kan oppgradere mange forskjellig egenskaper ved bilen. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Forza er vel først og fremst en simulator, noe som i mine øyne er helt perfekt! Men vær oppmerksom på at det kan være vanskelig! Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Må ha spill til 360: Call of Duty 2 og 4 Blue Dragon Lost Odyssey Forza Motorsport 2 Race Driver Dirt Test Drive Unlimited Gears Of War Halo 3 De er de jeg ville ha skaffet først og fremst, ser att du allrede har PGR4 men ville også ha nevnt den. Lenke til kommentar
Gotham Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Mass Effect Halo 3 GTA4 Oblivion Gears of War Forza Motorsports 2 Bioshock Guitar Hero II/III Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 "Must have"s etter min mening: BioShock Grand theft Auto 4 Mass Effect Colin Mcrea: Dirt (Om du liker arcade feel i bilspill) Gears of War (Var aldri overvurdert, men det var litt kort singleplayer) Lost Odyssey The Orange Box (Spilte gjennom Portal rett før GTA4 kom ut.. Skjønner ikke at jeg ikke gjorde det før? Makan til genialt!) Viva Piñata (Om du klarer å se forbi det barnslige utseende) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Halo 3 Gears of war Dead Rising Call of duty 4 Colin McRae: dirt Orange box Burnout paradise Army of two (for coop sin skyld) Mass effect Bioshock Saints Row Med andre ord, du blir blakk ;D Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Så vidt jeg kan se har ingen nevnt Guitar Hero III Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Halo og gears er overvurderte etter min mening, men nå kommer sikkert hordene av fanboyz og flamer meg til jeg må slette profilen min og gjenoppstå med nytt navn. Helt enig at Halo er crap, men Gears er noe av det råeste som er laget...! Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Halo og gears er overvurderte etter min mening, men nå kommer sikkert hordene av fanboyz og flamer meg til jeg må slette profilen min og gjenoppstå med nytt navn. Helt enig at Halo er crap, men Gears er noe av det råeste som er laget...! Er vel sånn innerst inne enig med dere.. Jeg elsket Gears of War.. og spilte det online leeeeeenge.. Halo 3 kjøpte eg snapt, spilte gjennom singleplayer.. men ble aldri hekta av MP så det har stått og støvet mye i hylla.. Det nære og kjappe gameplayet i GeoW var så hemskt mye mer engasjerende.. og det at alle på friendslista spilte det hele tiden gjorde det til en enormt god opplevelse.. håper på det samme igjen med GeoW2! Lenke til kommentar
Statuen Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Mass Effect er et must... Bioshock er også ufattelig bra GTA4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå