DrHerrefjes Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Hei. Har nettopp kjøpt inn en 550W Corsair og byttet den ut med en 350W. Har et lite irriterende problem at nå som jeg har installert den, at hver gang jeg kjører i gang, kommer det ikke signal til skjermen før jeg har trykt på delete (Kan være hvilken som helst knapp kanskje, har bare ikke prøvd). Når jeg har trykt på delete, starter den opp som den gjør til vanlig. Jeg er kanskje litt kresen, men jeg pleier vanligvis å gå fra maskinen et par minutter når jeg har satt den på. :!: Har dere noen gode forslag til hva jeg burde gjøre? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Er det PSUen som forårsaker det da? Har ikke vært borti dette problemet med de tre 550W jeg har montert. Endret 24. mai 2008 av Sovehest Lenke til kommentar
DrHerrefjes Skrevet 25. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2008 Kan kanskje være PSU, for har ikke hatt problemer med det før jeg skiftet PSU. Har dobbeltskjekket alt jeg har koblet til og ser ingen feil. Lenke til kommentar
DrHerrefjes Skrevet 26. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2008 Har skjekket, men min erfaring med bios-innstillinger er veldig lav. Er ikke helt sikker på hva jeg skal skjekke en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå