Gjest Guest_gjest_* Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg går nå i 2. klasse på vgs, og har aldri hatt noe forhold med en jente. Men det er en jente som begynte i paralellklassen min nå i høst, og jeg har stadigt ønsket å være sammen med henne. Hun fikk raskt venner med noen av jentene i klassen min, og jeg bruker ofte det som en unnskyldning for å stå nær henne. jeg prøver alltid å være hyggelig med henne og prøver å snakke med hun, men hun viser ingen interesse for meg tilbake Jeg merker at hun nesten aldri kaster et blikk bort på meg, eller smiler til meg i gangen, så jeg er redd for å bli avvist om jeg prøver å gå fram Er det noen som vet hva jeg burde gjøre for å finne ut om hun liker meg, eller hva burde jeg gjøre for å kunne få henne til å like meg ? det er ofte mange andre gutter som er mer "venner" med henne enn meg rundt henne, men jeg tror ikke hun er særlig forelsket i noen av dem. Men dersom det viser seg at hun liker en annen, hva burde jeg gjøre da??? håper at noen kan hjelpe meg her. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Mest sannsynlig er hun ikke forelsket i deg, siden hun ikke sender ut noen signal. Det er ikke så mye du kan gjøre for å få henne interessert. Vær deg selv og fremstå som selvsikker. Snakk til henne, og spør gjerne etter MSN-adressen. Men for all del, ikke vær masete - da øker muligheten for at du skremmer henne bort. Lenke til kommentar
Gjest Guest_gjest_* Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Hvor skal jeg begynne da? jeg kan da ikke bare gå rett bort til henne å spørre om msn adressa. Lenke til kommentar
citronen Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 ...Øøø, JO DET KAN DU! Initiativ er noe ingen har blitt avrettet for i det moderne Norge. I allefall ikke etter min kjennskap! Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Dropp msn, jeg har gitt det opp, funker ikke.. Få heller tak i nummeret og prat skikkelig eventuelt sms.. msn funker sikkert for noen men jeg synes hvertfall det blir litt rart å prate for mye over nettet.. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Hvor skal jeg begynne da? jeg kan da ikke bare gå rett bort til henne å spørre om msn adressa. Hvis du ikke kan prøve å få den fra en annen som kjenner henne? Skjer meg hele tida, at det dukker opp nesten ukjente jenter fra skolen opp på kontaktlista mi. Er ikke noe galt i det. Og det er heller ikke noe galt i å gå bort og si "Hei! Kan jeg få msn-adressen din?" Så sent som i dag kom det en jente fra parallellklassen min og bare spurte fra ingenting "Når skal du konfirmeres?". Vi har kanskje vekslet tre setninger de siste to åra i det ene faget vi har sammen. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Du kan ihvertfall begynne å prate mer med henne på skolen ihvertfall. Må da vel være noe du kan gjøre slik at hun kan bli bedre kjent med deg, og eventuelt ha nok info til å vurdere om hun kan bli forelsket i deg eller ei. Lenke til kommentar
Gjest Guest_scholes_* Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Hei skriver like gjerne her jeg også jeg. Lurer på om ei jente liker meg jeg og. Jeg liker selvfølgelig henne. Hun oppfører seg litt sånn rart mot meg, ho kommer av og til bort sånn "Skal vi være sammen?" med ett skikkelig sjarmerende smil, og etterpå "Neida bare kødda" ho ser ofte på meg med ett smil som smelter meg men tør ikke se på henne da fordi jeg rødmer da. jhelp slzmlzmzlmzlmzlmzlmzlm Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Advarer mot å lese dette, det er sterke saker... Men sannheten bør sies... Får sikkert pepper nå. Mitt tips er å drite i hele opplegget, sjansen er liten for at den jenta du er forelsket i liker deg og det beste er å unngå et følelsemessig rot. Har vært i det rotet selv, og for å være helt ærlig; det er et helvete av store dimensjoner. Det bester å bare prøve seg på en jente man ikke har følelser for, så man slipper å "tape" så mye... ersom: Du kan jo bare spørre om hun blir med på en date, eller noe i den duren. Sier hun nei, så vet du hvor du står. Da slipper du å stå der og dynke deg i medlidenhet en god stund Har mange slike venniner, men det er viktig å kunne bedømme slike ting. I lengden greier en det... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Hei skriver like gjerne her jeg også jeg. Lurer på om ei jente liker meg jeg og. Jeg liker selvfølgelig henne. Hun oppfører seg litt sånn rart mot meg, ho kommer av og til bort sånn "Skal vi være sammen?" med ett skikkelig sjarmerende smil, og etterpå "Neida bare kødda" ho ser ofte på meg med ett smil som smelter meg men tør ikke se på henne da fordi jeg rødmer da. jhelp slzmlzmzlmzlmzlmzlmzlm Hun vet sikkert at du liker henne, og teaser deg litt, prøv på det samme selv, så ser du på reaksjonene, vis de er negativ så drit i jenta er min mening, eller ihvertfall sats på bestevenn status Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå