Arsenal89 Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Fikk 4 Det hadde jeg ikke trodd Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Hehe, samme her. Jaja, er fornøyd, følte jeg skrev meg litt bort. Men tror ikke jeg kunne vært så alvorlig langt fra en femmer. Sensorer kommer i alle fasonger, noen er strenge mens andre er latterlig snille. Kunne godt tenkt meg en fra sistnevnte kategori Lenke til kommentar
cFc Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Fikk 5 til tross for 5 sider på data. Rimelig fornøyd Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Fikk 5. Fornøyd med tanke på at jeg skrev for hånd og at det ikke akkurat er min sterkeste side. Lenke til kommentar
ersa Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Fikk selv 4. Ganske skuffet... aldir fått noe lavere enn 5 på prøver eller fremføringer i faget ellers. Skrev nøyaktig 4 sider med linjeavstand 1.5, slik det stod beskrevet i forordet til oppgaven. Hadde så mye mer utdypninger av mine teoirer og tanker å komme med, men det var ikke plass... Ja, ja... slapp unna muntlig eksamen *two tumbs up for streik* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå