Crazy Joe Davola Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Spillet blir bedre når du kommer litt ut i det. Da får historien en vri og brettene blir bedre. Men klart, det er nok mye artigere å spille med en kompis ja. Lenke til kommentar
Glasskonstruksjon Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Fikk det for 99,- på Elkjøp. Såpass er det vel verdt? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Spilte det i 30 min, har ikke rørt det siden Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Er stor fan av FPS, men har oversett dette spillet frem til nå, mye på grunn av all den dårlige omtalen spillet har fått. Nå kom jeg over spillet til 99,- på Elkjøp, så hvorfor ikke? EDIT: Ser at spillet lå på samme prisen på Elkjøp for et par år siden også, bare jeg som ikke alltid er like observant. Må ærlig innrømme at de fleste gamere i dag er vandt til mye bedre enn dette, og jeg er glad jeg ikke svei av 500+ for dette spillet som nytt. Jeg vet ikke om det er nektarinen som gjør alle karakterene loka i de forskjellige scenene (vet ikke hvordan de blir etter hvert da jeg ikke har kommet så langt), men de er så dårlige at om man ikke klarer å ta dem humoristisk sitter man der og rett og slett blir flau på utviklernes vegne. Spillmessig så synes jeg konseptet er veldig bra, og det er synd det ikke ble gjennomført bedre, dermed synes jeg karakteren gitt i anmeldelsen er på sin plass så langt, men allikevel klarer jeg å finne noe underholdning i enspillerdelen. Endret 22. november 2010 av tamarin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg