Ituca Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Som seg hør og bør kom noen (inkludert undertegnende) opp i matteeksamen på S1-kurset på videregående skole (2. klasse). Etter det jeg vet er eksamen på fem timer og er onsdag den 28. mai. Her er tråden man kan diskutere denne eksamen og forberedelsene rundt. Personlig lurer jeg på hvor man finner tidligere eksamensoppgaver for dette kurset for videregående på nettet for S1? Kunne vært veldig behjelpelig og fått sett tidligere oppgaver, i og med at eksamensoppgavene ofte er formulert og stilt på en litt annen måte enn i oppgavesamlingen. Frode Endret 22. mai 2008 av Ituca Lenke til kommentar
citronen Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Snakk med læreren din. Husk formelsamling og kalkis så er du sikra 2'ern! Lenke til kommentar
Ituca Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2008 Ingen som har kommet opp i S-matte? Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Jeg og en kamerat har visst komt opp... Driver og ser på en oppgavesamling vi fikk utdelt for noen dager siden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå