Lurvefranzen Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Nei, det er en egen side som heter "Eksamener" der karakteren din skal ligge. Lenke til kommentar
.com Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Merkelig, noe sånt har ikke kommet opp hos meg, får håpe det kommer noe i posten da, er i hellas nå så :s Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Jeg har heller ikke en sånn side, men det viser seg at karakteren ble delt ut på den frivillige skoleavslutningen som jeg ikke deltok på. Jaja, håper det kommer i posten. Lenke til kommentar
BonoU2 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Pokker heller. Jeg kommer rett og slett ikke inn på Skolearena, så får ikke sett karakteren :S Lenke til kommentar
.com Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 fikk den i posten for noen dager siden, ble firer gitt. Godt fornøyd egentlig, mener selv at stilen er noe av det værste jeg har skrevet siden 8. klasse Lenke til kommentar
Annalfabet Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Hei Jeg skal ha denne eksamenen som tentamen i morgen. Tror i alle fall det er den samme. Har fått forberedelsesark der det står: "People can disagree about all sorts of issues, and such differences of opinion are reflected in the news media as well as in literature and films. Fin examples from Enligsh-language news media, literature and/or films of disagreement about one or more of the following areas: International Events Social Issues Working-life issues and the presentation of workers" Noen som husker eller har oppgavene til skrivedelen? Hadde vært til stor hjelp, da jeg ikke aner hva jeg skal begynne å lese om eller noe som helst. Leste noe om en oppgave med "multicultural societies(?)", men noen som husker hvordan oppgaven lød? På forhånd tusen takk! Lenke til kommentar
BlueDevil Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Og jeg lurer på akkurat det samme Noen som kan hjelpe en stakkar? Hehe, temaet er så bredt, at det er vanskelig å finne noe skikkelig. Lenke til kommentar
Splius Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Edit: har hatt den Endret 2. april 2009 av Randy_Rhoads Lenke til kommentar
MariaY Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Det hadde vært kjempefint om dere kunne poste noen av oppgavene her på forumet ja! Endret 25. mars 2009 av ubalan Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Det hadde vært kjempefint om dere kunne poste noen av oppgavene her på forumet ja! +1 Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 http://www.udir.no/templates/udir/TM_Artikkel.aspx?id=4227 var ihvertfall eksamensoppgaver i fjor.. men det stemmer ikke med det de har diskutert her tror jeg.. Jeg leter også etter eksamensoppgaven som dere har diskutert her =D Vedder på at alle som er ute etter går på samme skole som meg x) Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hvilken skole er det da? (PM) Lenke til kommentar
MariaY Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Det hadde vært kjempefint om dere kunne poste noen av oppgavene her på forumet ja! +1 hæ? Lenke til kommentar
Splius Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) . Endret 2. april 2009 av Randy_Rhoads Lenke til kommentar
Birthe Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Nå er det på an med denne oppgaven igjen... flere som skal ha den i morgen? Lenke til kommentar
BodoGutt Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 ikke i morgen men onsdag... Hvis noen har oppgavene ville det vært til enorm hjelp Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Det er jo to år siden, husker ikke. :!: Men står sikkert noen hint i disse 13 sidene, lykke til. Lenke til kommentar
Birthe Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 noen hint står det ja... mest på de siste egentlig... men vet oppgavene i morgen, føler meg ganske trygg da Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Sensorveiledning: http://www.udir.no/upload/Eksamen/Viderega...ledning_V08.pdf Husker ikke hvor jeg fant eksamen hen, men ligger på udir sine nettsider et sted. Endret 20. april 2009 av Anixion Lenke til kommentar
Intuiton Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Er det sensorveiledningen til den om social issues eller noe annet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå