vilding Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Hm, tror ikke det er vanlig å få tilbake prøvene, bare selve karakteren. Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Jeg tok for sikkerhetsskyld med meg prøven hjem igjen Siden vi fikk lov å ta med minnepinne tenkte jeg at det var like greit å ta den med hjem. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Jeg har den på laptopen min. Brukte ikke dere deres egne PC- er? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Vi får ikke egne PC-er før neste år. Men vi fikk logge inn på vårt eget område på skolen og kunne derfor lagre alt der, så jeg finner den tilbake igjen om jeg vil. Men får vi den ikke tilbake? Hvordan skal man da kunne klage, når man faktisk ikke vet hva de har rettet på? Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Jeg har den på laptopen min. Brukte ikke dere deres egne PC- er? Fikk ikke lov fordi lærerne oppdaget interne nettverk blant elevene. Så derfor går det utover alle. Fuck'em. Lenke til kommentar
Vinojan Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Kom opp jeg og Har hørt det er mindre sjans for å komme opp i muntlig når du kommer opp i skriftlig, så er egentlig fornøyd. Vi får tilogmed bruke PC, og alle mulige rettskrivningsprogrammer. Deilig hei! er det sånn at man slipper muntlig hvis man kom opp i skriftelig på skolens hjemmes side står det slik: Vedlegg til informasjon om eksamen våren 2008 Vg1 Studiespesialisering EKSAMENSFAG: Ca. 20 % av alle elevene i Vg1 Studiespesialisering og Musikk, Dans og Drama skal opp til en eksamen – skriftlig eller muntlig. Dette vil altså omfatte ca. 30 elever totalt på Bjørnholt. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Tror det er forskjellig fra skole til skole, på min skole slipper de muntlig de som kom opp i skriftlig. (Kun 15 stk.) Endret 5. juni 2008 av Krokanrull Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Tror det er forskjellig fra skole til skole, på min skole slipper de muntlig de som kom opp i skriftlig. Ditto. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Tror det er forskjellig fra skole til skole, på min skole slipper de muntlig de som kom opp i skriftlig. (Kun 15 stk.) Hos oss var det også 15 stk som kom i skriftlig. Så bør være sånn her og! Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Hos oss sier de at muligheten fortsatt er der. Hele klassen min kom opp i Engelsk skriftlig, og det er fortsatt sjanser for at hele klassen kan komme opp i muntlig... Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Er det noen som har fått igjen karakteren sin enda? Læreren min sa at den muligens ble lagt ut i kveld, hvis ikke fikk viden mest sansynlig i morgen. Jeg er spent! Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Hvor får vi den? På Vigo? Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Skolearena her. Samme her, og vi får de i morgen tidlig.. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Når jeg skrev forrige innlegg lå det ingenting på Skolearena, men nå lå det noe og ventet. 5! Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Gratulerer! Har enda ikke kommet noe opp på min side! Fant du den under "Eksamener"? Endret 20. juni 2008 av Ispep Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Skolearena? Trodde alle brukte Fronter og OppadWeb jeg ... Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Fant du den under "Eksamener"? Jepp. Og takk. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Fikk 5! Det var to karakterer over forventningene. Gikk skikkelig ræv, og når klokken nærmet seg 12 tenkte jeg ikke på annet enn å dra. Snille sensorer Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Jeg har ikke funnet noen ting jeg. Rart at eksamenskarakterene ikke offentligjøres samtidig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå