Lars-H Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Får ikke helt med meg budskapet her... Lenke til kommentar
Ennasus Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Kjekt ¨å vite det der...^^ Ganske tragisk egentlig. Endret 17. juni 2008 av Ennasus Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 1.Plass - shleя ..... I natt falte jeg tre tårer. En fordi jeg savner deg, en for du ikke ringte fordi du glemte meg - کوردستانه ------>massari<---- http://youtube.com/watch?v=KA2B5X0LhMY 2.Plass - -!*!-... 'Tonight is the night, you join me in the middle of ecstacy '... -!*!- (OuTttTtt .. Back in abit ) - This is where the magic happens toe sex makes orgasm freaky = BB ilymmrbrtsq<3 Jade's a TT 3.Plass - Van der Sar her#1 God Jul ho ho ho hver dag $^¨¨¨_^^$ SERIØST AS Malboro tobako Walla bhaia Walla kompis, fet Bmw!!! Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 [Kontaktnavn](L)(L)(L)(L)(L)(L)Tommy(L)(L)(L)(L)Hater mamma azz :'( :'( Livet er no dritt azz :( :'( :'(. Gaaawd. *Finne et langt tau og henge seg selv* Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 MI$$ $£XY (L)HER PEEPS(L)& MY BEST FRIEND LAURA AND MISSES TOM HILLS FROM KENT (L) WHO SHE DEARLY(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L) Og ikke nok med det, hun har sånne smilyes for omtrent hvert ord, og hun snakker slang på engelsk. Snakker heldigvis veeeeldig lite med hun. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Hvorfor ikke skaffe seg messenger pluss og redigere navna til det dem heter, som f.eks: Lars, Kåre, Anett etc.. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Noe må man jo ha å irritere seg over/le av her i livet. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Eira Vil bli din <'3 Synes dette nicket er ganske tragisk da hun alltid har noe med "Jeg liker deg o.l" Men da kan det og nevnes at hun er fjortis av verste tilfelle. Og det hender at hun har en liste over alle vennene sine og Endret 19. juni 2008 av viking665 Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Får ikke helt med meg budskapet her... I do! Han er bi^^ Synes det er kosli med lange nick jeg. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (L)Elsker deg Jonas, gutten min! For Alltid(l) Elsker deg, elsker deg, elsker deg, elsker deg!!!!!!!- Gris og Kalkun for evig (L) ...Vg (L) Pusen min (L) *Skjelve av frykt* Lenke til kommentar
Tramojo Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Den her er bare helt... ja, du får nesten bare dømme selv! [navn] - Ikke tenk koffert: We are going to play capture the flag in Hilde's Forest^-^ - eller tenk koffert alikevel;) Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Beat this one Nickname: ||young one||hvil i fred mormor(u)| |we shall prevail, splitting your girls tail, the one's to be, the blessed one and me;D|| Personlig melding: ute med lillebroren jeg aldri fikk || 4 dager igjen til full jobb som maler:D || i live to die another day || Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Nick: ****|sååååv(S) vækk mæ før kl 11 ? Pers. Melding: 10c, R.I.P(F)Endelig færdi på PARKEN:D:D Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 ThEy aSkEDMe If i MiSsEd u ..... i DiNt sAy AnYtHInG bUt keEp wAlKinG ... tHeN I WIsPeReD .....SOOOO MUCH God Damn it... Hater sånne folk.. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 "Sara sin - (L)du er alt for meg(L) elsker deg pus<3 (*) Warner brothers kontrakt(*) 1 år sammen med pusen min <:o)" Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Nickname: det er noen som manpulerer denne mailen, hverså snill å blokk den og slett og legg til mi nye: **********@hotmail.com takk Personlig melding :\\ / er ikkee heer, men du når meeg påå sms (: Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Har en som er litt tragisk: :(:(:( Det einaste eg hadde å leva for er nå forsvunne!!! :(:(:(:(:( SAVNE DEG PUZZen MiN (L) (L) Men sånn ellers så kan man vel si at jeg er velsignet med mindre tragisk venner. Lenke til kommentar
kommer Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Har en som heter "Tonje - bytter filmer og bilder av nakene jenter mot cam " Har på følelsen av at dette er en fake profil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå