marlboro! Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Aldri hørt om Men, kanskje ikke ta med bilde av personen. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Hjelper lite å redigere posten til "feil post" (som forleden også er orddelingsfeil), når den allerede er quotet . Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Hjelper lite å redigere posten til "feil post" (som forleden også er orddelingsfeil), når den allerede er quotet . Det hjelper nok på selvfølelsen ^^ Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Jeg og en venninde hater dette nicket: (D)Absoluteawake|-)(L)Anne Karine(L)(b)Up Yours(b) Når han snakker til oss på msn gidder vi ikke svare fordi han har så jævlig nick... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Bah en i klassen min har følgende nick " RUBY - I wont let u go <3 ! At du kunne gjøre dette huff:(:(:(" Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Jeg har Håks Jeg er tragisk. : Endret 8. juni 2008 av Zeromac Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 en skikkeli bad one på min msn: Håks OMG FTW!! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Jeg har også en! Tor Christian : ) lol fjort1zz azz lmao Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Verste jeg har på lista mi er: <3 Marianne / ;´( (U) (W) -NoHope, NoLove, NoGlory..NoHappyEnding.. - (Vål´enga) - Det gjør så fryktelig vondt......(U) Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Jeg har også en! Tor Christian : ) lol fjort1zz azz lmao ja, for en taper azz. Lenke til kommentar
Fashionjunkiie Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Nick: [c=19][c=46]Kristine:P er veldig glad i en spessiel persjon(A)[/c] Sover og drømmer søtt(A) natta meld: 41******(A)[/c] Personlig melding: (W)T.R.W. 23.08.07 R.I.P(W) (W)R.I.P camilla 22.05.08(W) (W)R.I.P Snuppa mi 04.03.08(W) Nick: Crazy daaijlige Larsen ! xD oslo til tirsdag ! *fuurter* Personlig melding: Shake me baby, and keep me chilled! Mine to verste på lista ^^ Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Vel, jeg har kvitta meg med de verste fjortizzkontaktene, men jeg fant da noen. Dette er den værste: [navn sensurert] (: (#) [annet navn sensurert] <3<3 4. April 2008 (: <3 PM: Elsker deg! <3<3<3 || Love that is true never grows old.... || Hjemme igjen..... Det som irriterer meg mest er at nicket insinuerer at vi har å gjøre med "love that is true" som "never grows old" når det dreier seg om et forhold som har vart siden april ... Ikke at jeg har så mye livserfaring eller denslags at jeg skal uttale meg om det, men jeg synes det er litt drøyt Men allikevel, jeg har sett mye værre nick. Heldigvis fjerna jeg de kontaktene for lenge sida ^^ Selv har jeg faktisk en smiley i nicket. Eller, rettere sagt i den "personlige meldinga," hvorfor svarte de nå enn kaller den for det ... Det er til og med et hjerte. På toppen av det hele er hjertet etterfulgt av navnet til dama mi. Moreover har til og med en link til deviantART-sida mi i nicket. Jeg tror jeg må minimalisere det hele litt. Kanskje. Litt. Eller noe sånt. Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Slettet de fleste av de, men dette er noen av de som ligger under "ikke-direktemeldingskontakter" Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Haha, SadFez, tror jeg har en av de kontaktene selv Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 haha, aldri tatt meg tid til å slette kontakter, så etter mange år har det samlet seg opp ganske mange fjortisser. :Dveronica:D:) jeg er 100%singel. savner deg adrian:( synes du kan flytte ned igjen jeg. glad i anders mikke tone tonje mads adrian.. (f)'#'$3-rammstein-'$'#(f)(st)'#'$4plutten'$'#(st)(l)'$48 jag älsker dej mest allt'$(l)'0 haha, det der tok ganske lang tid å skrive faktisk haha, sjekk denne ~~(st)~~AaFK-4eveh~~(st)~~..Ååå som e hata liverpool ..mn rise han e kul.. Å som e digga Man u.. .. Mn AaFK e beste ever ----! Noen som fikk med seg hvilket lag hun egentlig heide på? haha Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 haha, aldri tatt meg tid til å slette kontakter, så etter mange år har det samlet seg opp ganske mange fjortisser. :Dveronica:D:) jeg er 100%singel. savner deg adrian:( synes du kan flytte ned igjen jeg. glad i anders mikke tone tonje mads adrian.. (f)'#'$3-rammstein-'$'#(f)(st)'#'$4plutten'$'#(st)(l)'$48 jag älsker dej mest allt'$(l)'0 haha, det der tok ganske lang tid å skrive faktisk haha, sjekk denne ~~(st)~~AaFK-4eveh~~(st)~~..Ååå som e hata liverpool ..mn rise han e kul.. Å som e digga Man u.. .. Mn AaFK e beste ever ----! Noen som fikk med seg hvilket lag hun egentlig heide på? haha Chelsea? :O Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Poppa opp en ny jævel idag ! (beklager språket, men seriøst) Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 haha! Havonzid ! den var drøy! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Poppa opp en ny jævel idag ! (beklager språket, men seriøst) Å sattan! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Christ for noen nick! Julie elsker trine<33 CeciliaBestevenn<3 ilu ;* MatsBBY<3 ilu tooo <3 - Madelen evig elsket ;* <3Julie&Camilla på dumphuska;P Ellensøta<3 Trine , elsker deg <3;* Noshin mesunner deg as <3 Andor,Kristin Q,Zlum,Marius K,Aleksander J,Bashir,Flip,Skogmo,Osbakk = noan av mine bestevenner - Runar,Monika H,Mikael,Raade,Espen A,Isse, Annette M, Marita P,Marie A,Maria M,Anikken P,Stine P, Malin og jeg er BF4ever, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå