Gå til innhold

Tragiske MSN nicknames

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her er to fra min liste:

-Hanne tøffa >.< silje & robert betyr alt foor hanne <3 ;-* pete bestevennen min! ;-* Karii & Karoline ;* <3

-®Xassy(L)Scene,<3/® Tokio Hotel Beste Band! (L) NOT HERE DON'T TALK!!1 :O xD (Bill I love you! <3)

Den siste er favoritten :p

Lenke til kommentar

Makan til idiotiske fjortisser! Har en her på lista mi "Karine-HATER DEG SÅ SYKT!:@ KAN DU IKKE TA ET HINT?!" så spør jeg, hva er det som har skjedd? "nei vil ikke si det"/"ikke no" jeg blir så inn i hel... forbanna at jeg nesten går og kaster no på dem! HVorfor skal de ha det i nicket hvis det ikke er noe?! FOR DE VIL HA DEN FORBANNA OPPMERKSOMHETEN!!! OMG FJOTIZZHATER ER JEG!!! :mad: er grinete nå, så fint jeg kom innom tråden :p

Lenke til kommentar

Ja faen. Hater fjortizer, de er så barnslige og tror at de veit alt. Vent til de blir 15 1/2 som meg, da kan de si at de veit alt.

Edit: La merke til at nesten alle ''bÆrtene'' i klassen min har ''Sliten...'' i nicket;P

Endret av Andie93
Lenke til kommentar

Har sett nok av fjortiss-nick nå. Irriterende som pokker, men det er noe som plager meg mer. Japp, folk som legger ut om hele privatlivet sitt i msn-nicket. Hadde en engelsk fyr som var "sammen" med en venn av meg. Så han brukte msn til å legge ut om hvor mye han elsket henne, at hun var som solen, månen og evigheten hjerte hjerte hjerte. You get it! Orket ikke se det lenger, så jeg skiftet navnet hans til retard.

Så har vi en annen en. Han pleier å ha kosenavnene til kjæresten sin. "Jeg elsker deg sååååååå mye Camilla. Min elskelige lille regnbue. Sukkerklumpen min!!<3<3<3(K)". Og den type ting.

Spy!

Endret av Loveless
Lenke til kommentar

har ein i gamle klassa mi: (L)datoen han vart i lag med dama(L)

Det som er så tragisk er at han skriv inn datoen dagen etterpå at dei vart i lag :D

Må òg ta med at han skiftar dame som regel ein gong i månen eller noko :shrug:

Endret av assbear
Lenke til kommentar

BURSDAGS[sett inn navn på person]!<:o)(L) [Navn på kjæreste]#8

Pm: Elsker deg [hele navnet på kjæresten], verdens beste kjæreste og forlovede(L)

Og kjæresten har:

[Navn](L)][Kjæresten]

Pm: 11 dager igjen. forlovet med verdens herligste gutt! [Kjærestenavn] elsker deg!(L)

En annen jeg har på kontaklista mi:

TMZ(L)LINDA!

Pm: Stoppet av sivil.. 90 i 80sona.. =/"Dra hjem og ha på den orginal du, og møt meg neste uke..." 0 bot for me

Jeg har kopiert nickene akkurat slik de er, hverken fjernet eller lagt til noe..

Edit: Kan legge til en fra dagens kontaktliste:

- ann kristin <3 steffen -- e i dusjen 984 15 95* om d faktisk E nokka ;o

Endret av Goodkat
Lenke til kommentar

Jeg bare gleder meg så sinnsykt til de med disse nickene vokser opp og skammer seg, hvis de noen gang kommer over fjortis-fasen. Er så utrolig idiotisk å skrive masse ekstremt i nicket sitt bare for å få oppmerksomhet. F.eks. som den kimmag postet:

Karine-HATER DEG SÅ SYKT!:@ KAN DU IKKE TA ET HINT?!

Og det er sikkert ikke egentlig noe seriøst, siden de ikke har noe problem med å skrive det der.

Det holder vel å bare skrive navn i nicket og eventuelt hvor man er i den personlige meldingen, i tilfellet noen vil ha tak i deg?

Mitt bidrag:

Nick: ...y el regio de corazon, hijo del señor (arcangel pablo) bajara de los cielos y purificara a los impuros (todos vostros) XD

Personlig melding: ES cuioso cmo slo pkños dtalles puedn mstrart lo q piensa 1prsona de ti slo una frase,un nick,una mrada te lo puedn decir todo...

Lenke til kommentar

Jo oakey da litt over streken men jeg tror ingen av dere har en så irriterende Adresse :hrm: "Halla, Hva skjer a?" Jeg: "Ingenting spessielt" Han: "Ok" 10 min senere "Skjera?" også videre....

Ohh damn God Please, Please! :dontgetit:

EDIT:

Må bare legge ved ett Nick til:

Vildeeeeeee! : D - Er Hos Mia <3<3<3<3<3 // Har fått Bankkort!! : D

Er det noen her som bryr seg veldig er det bare og si ifra! :)

Endret av BaltusBrun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...