Gå til innhold

Tragiske MSN nicknames

Anbefalte innlegg

Jeg skjönner ikke hvorfor folk skriver "dusjer, spiser, ute, blabla" når de er på borte. Hvem bryr seg?

Har ofte lurt på hvorfor mange jenter skriver at de dusjer, men at de sitter på do og driter, det skriver de ikke..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å herregud for en herlig tråd. Oisann. Mhm.

(U)(L) --*#('[Marita*') (L)(U) Jorun (L) See yah :D

(*) THOMAS (*) (L) (L) GØTEBORG PORTION <3 <3 <3 OG SKRUF <3 (f) bullet for my valentine :D b rosenstrøm jule brus/pulebrus(*)

(brb) DIMMU BORGIR RUUULER (brb)

(A):);) carolaine hær jah! ;)(K)(L)(A).hehe(K)(L)(K)(L)(A):)feeeeeeeerriee:D:D:D(L)

hehe.. eg e på skolen :(:(

tina jipp det e meg :p:P:P håvar:P(K)(L) veldig glad i cathrine vennen:P(K)(L)

Jeg har hatt min latterlige MSN adresse (inneholder _007, nuff' said) siden 7. klasse - så det er nok av gamle nick fra gamle kontakter å hente frem!

Lenke til kommentar

Felix the studing(@) @ Party Crib (D)(D)D(D) - I might not be Mr. Right, But im so much the Mr. RightNOW!(H)

[]Shokumotsu rensa no chouten wo mezashite![][][][][]

T()M-A/\/DRÈ<3 te amo hanna

(*)øỶٸŤėĨń ĨšđдĽ ..` PANSER!!! (L)Siljeh(L) 36 Daga te Sol,Sommer å Cæbbfør!!

(6)Magnus(6) (L)Benedicte(L) (*)PHILTER(*) "New Heavenly Blue Feat. Dille S." Download --> www11.nrk.no/urort/user/?id=11555

Heldigvis er det ikke så mange nå som det var før i tida :p

Lenke til kommentar
Jeg skjönner ikke hvorfor folk skriver "dusjer, spiser, ute, blabla" når de er på borte. Hvem bryr seg?

Har ofte lurt på hvorfor mange jenter skriver at de dusjer, men at de sitter på do og driter, det skriver de ikke..

Fordi jenter ikke driter vel.

Lenke til kommentar

For enkelt og greit fortelle folk at de ikke er tilstede.

Da kan de jo like gjerne logge av og slå av datamaskinen. Jeg synes det er irriterende når 60% av kontaktene mine konstant er borte. Umulig å vite når de er der, og når de er utilgjengelige.

JEg kan sjeønne at de skriver f.eks "Ute med søpla", men når man har. "ER IKKE HER ER PÅ FOTBALLBANEN!!" Hva er da poenget med å være logga på?

Joda. At det står at de er på ferie i Tyrkia er å ta litt av. Men små ting som dysjer, spiser, ute og lufter hunden er jo greit.

Lenke til kommentar
Det som faktisk er ekstra moro er de folka som alltid står "Borte", men faktisk finner seg selv bak tastaturet store deler av fritiden. Morsomt.

Statusen blir forrandra til borte med en gang du skrur VLC på fullscreen, eller wow, for den saks skyld.

Just throwin' it out :)

Lenke til kommentar
Det som faktisk er ekstra moro er de folka som alltid står "Borte", men faktisk finner seg selv bak tastaturet store deler av fritiden. Morsomt.

Statusen blir forrandra til borte med en gang du skrur VLC på fullscreen, eller wow, for den saks skyld.

Just throwin' it out :)

Er vel opptatt, men :)

Lenke til kommentar

Jeg står kronisk på borte, men det er det ingen som fatter og skriver til meg likevel. Jævlig irriterende å komme hjem med ei feit, oransje linje nederst :p

Ingen respekterer at man står på borte, jeg har til og med et tlfnr de kan skrive mld til om det er noe, men neida.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...