Gå til innhold

Tragiske MSN nicknames


Anbefalte innlegg

Hvorfor kan ikke folk bare la være å skrive hele forbanna livshistorien, planene og alt det dritet der i nicket?

 

Er det en slags "Jeg fortelle alt om meg sjøl til alle andre" behov som er ute og går? Er som oftest bare helt uinteressant ting som står der uansett.

 

Har et par folk på msn har utrolige lange nick, tragiskt..

 

Men i fare for at noen kjenner disse personene eller om personene selv leser dette vil jeg ikke legge ut nicket..

Endret av Ascubal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

[c=4] SITOMANVOY (ATENCION COLOCOLINOS DE CORAZON C-H-I CHI!! L-E LE!!! CHICHICHI LELELE COLO-COLO DE CHILE!!!!!!) [/c]

 

Tror fyren er chile elns. :p Har ikke peiling på hvorfor han er på kontaktlista mi...

 

HAter sånne nick som ber om at en skal spørre hva nicket betyr, men når man spør så får man svaret " vil ikke si det".

Lenke til kommentar

haha, jeg var fjortis i en uke, for å gjør et poeng ut av det.

noe av det morsomste jeg har vært med på når en av mine "fjortisvenner" kommenterte nikke mitt helt seriøst med at hun var heeelt enig og at det var utroooli skjønt de i det som stod der:P

 

Hadde noe slik: Årrrh!!:(:(:( Livet suuuger, hater mamma. hater pappa!!!:( hadde AAALDRI klart meg uten vennene mine(L)(L)(L) (k)(k) Utrooooli glad i dere(L)(L)

 

Jeg lo godt:P

Lenke til kommentar
Jeg skjönner ikke hvorfor folk skriver "dusjer, spiser, ute, blabla" når de er på borte. Hvem bryr seg?

 

For enkelt og greit fortelle folk at de ikke er tilstede.

Da kan de jo like gjerne logge av og slå av datamaskinen. Jeg synes det er irriterende når 60% av kontaktene mine konstant er borte. Umulig å vite når de er der, og når de er utilgjengelige.

Lenke til kommentar
Jeg skjönner ikke hvorfor folk skriver "dusjer, spiser, ute, blabla" når de er på borte. Hvem bryr seg?

 

For enkelt og greit fortelle folk at de ikke er tilstede.

Da kan de jo like gjerne logge av og slå av datamaskinen. Jeg synes det er irriterende når 60% av kontaktene mine konstant er borte. Umulig å vite når de er der, og når de er utilgjengelige.

 

JEg kan sjeønne at de skriver f.eks "Ute med søpla", men når man har. "ER IKKE HER ER PÅ FOTBALLBANEN!!" Hva er da poenget med å være logga på?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...