Gå til innhold

Tragiske MSN nicknames

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er det mulig å gjøre slik at man ikke ser personlige meldinger på live messenger? eller må jeg bruke pidgin?

A-Patch skal kunne fjerne personlige meldinger fra live messenger, samt gjøre andre endringer som å fjerne reklame.

En skikkelig honnør til deg!

Lenke til kommentar

Det hender jo at det er noe nyttig eller litt festelig som står der da, så fjerne dem helt ville jeg ikke gjort.

Feks en som har: "Welcome to the Internet - the place where boys are boys, boys are men and 14-year old girls are Kripos"

Syns den var litt moro^^

Lenke til kommentar
Det hender jo at det er noe nyttig eller litt festelig som står der da, så fjerne dem helt ville jeg ikke gjort.

Feks en som har: "Welcome to the Internet - the place where boys are boys, boys are men and 14-year old girls are Kripos"

Syns den var litt moro^^

Haha, den har jeg :p

Lenke til kommentar

Syns den var litt moro^^

Haha, den har jeg :p

Hmm.. Du heter vel ikke Chris William?^^

Edit: Etter logikken min slo så er det vel ikke så sannsynelig siden du bruker andy som brukernavn :p

Endret av Aleksmy!
Lenke til kommentar

Kanskje ikke tragisk, mere morsomt, men hos en kompis av meg som har vært lenge i utlandet står det:

"dette er ikke nils, dette er hans mor karianne" (navn er fiktive).

Det var litt teit. Jeg skulle til å se igjennom MSN lista mi for å se etter tragiske nicks og da jeg hadde titta gjennom alle oppdaget jeg at det var min egen kjæreste som hadde det lengste nicket fullt av stjærner og faenskap. Haha.

Lenke til kommentar

Synes det er så greie kontraster når man ser nick som: "Lars! Mess with the best u die like the rest (*)PARTY ON(b).(personlig melding)Rip bestefar.

(*) = stjerne

(b)=øl

Helene;p Savner deg så syyyyykt gutten min!!!(enenelleve) Jeg svimte av i går og fikk krampe :'( Har kul i panna og!

Endret av evn3v3ik
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Henrik Sixteen(^)-1dag Æ kom inn på KVT å FFA! Fikk 12 tusenlappa i LØNN!! cecilie<3<3 <:o)

<:o) = Bursdagstegn

(^) = Bursdagskake

<3 = form for datahjerte blandt fjortiser.

Lenke til kommentar
Kanskje ikke tragisk, mere morsomt, men hos en kompis av meg som har vært lenge i utlandet står det:

"dette er ikke nils, dette er hans mor karianne" (navn er fiktive).

Det var litt teit. Jeg skulle til å se igjennom MSN lista mi for å se etter tragiske nicks og da jeg hadde titta gjennom alle oppdaget jeg at det var min egen kjæreste som hadde det lengste nicket fullt av stjærner og faenskap. Haha.

Haha, så jævla bra :p

Edit: Takk FLarsen :)

Endret av HaueR
Lenke til kommentar
Synes det er et hån mot avdøde personer og ha "Kim Rune Rip Bestemor..........:(:(:((:(:(:(:(( FÆST I DAG???:D:D BLI DEILIG Å DREKKE JAH(L)(L)(L)(L)(L)"

Ahahahaha! :lol:

Jeg synes det å bruke R.I.P istedet for "Hvil i fred" i seg selv er et hån. :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...