OscarMike1 Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Har nettopp kjøpt en nokia 7650. Burde kanskje satset på en ericsson, men fikk telefonen for 3000,- u/abb.. ble endel billigere enn med en P800 Saken er at jeg gjerne vil sende e- post med telefonen, og trenger litt hjelp med dette. Er det noen som leser dette, som har litt peil? /Eirik Lenke til kommentar
mnx Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 www.opheim.com Der finner du det du trenger. Lenke til kommentar
FutureX Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Vær klar over, at dersom du har Telenor-abonnement, må du uansett bestille MobilPost hos Telenor Mobil. Antagelig har de innført dette for å kunne ta seg betalt med 1 krone for hver email man sender. Det er en måte å unngå dette, og det er å konfigurere en ekstern pålogging via mobilens innebygde modem. Skal du bruke GPRS (som er det klart beste og raskeste) må du uansett bestille mobilpost. Typisk Telenor. Lenke til kommentar
CelT Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Jeg sitter på telenor nett (Chess) og bruker 7650 med epost via GPRS, ikke noe behov for mobilpost og ikke kan jeg forstå at telenor kan hindre det heller med mindre du ønsker å bruke en epostaddresse knyttet til mobil abb. Epost fra en hvilken som helst leverandør kan brukes uten problem uten annen kostnad enn GPRS taksten. Lenke til kommentar
FutureX Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Feil. Jeg har snakka flere ganger med support om det. Telenor-abonnenter må ha mobilpost. Men det funker sikkert greit med Chess. Lenke til kommentar
einar71 Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Mobilpost fra telenor er gratis så lege du skal ha en konto som ikke skal overstige 20mb Lenke til kommentar
FutureX Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Gratis å ha men det koster 1 Krone per email du sender. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå