geirwa Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg har endelig bestemt meg for at jeg skal kjøpe el-gitar type Epiphone Les Paul Standard. I den forbindelse så har jeg en del valg. 1. Denne ligger på musikkbørsen for 3595, i fargen heritage sunburst. Men jeg trenger noe som også kan være et pent møbel og liker fargen ebony litt bedre. 2. Fargen ebony er på gitarhuset.no til 3995. 3. Billigere enn dette har jeg ikke funnet i Norge. I danmark har jeg funnet denne i ebony til (2431 + frakt (DKK)) + Norsk moms 25 % = ca. 3300 NOK. 4. På Ebay varierer prisen en del og man kan gjøre kupp, men som en med et utrent øye på om ting er bra eller ikke er jeg høyst usikker på dette. 5. På engelske og amerikanske nettbutikker er det en del fordelaktige priser som fortsatt er veldig bra etter norsk momspåslag. 6. Et annet alternativ hadde vært å få noen til å kjøpe den med for meg når de er på reise over dammen etc... Men jeg er litt skeptisk til å kjøpe over nett fra utlandet, i tilfelle det skulle være noe innmari gæærnt med gitaren, men jeg har ikke slått det helt fra meg heller. Hva pokker hadde dere gjort. Hjelp, tips, hint om nettbutikker etc taes imot med stor takk. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 I denne prisklassen er det bare snakk om noen få hundrelapper å spare, og går noe galt vil omkostningene ofte ble langt høyere enn de hundrelappene du har spart. Kjøp i Norge. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Vil anbefale å kjøpe i norge, litt kjedelig å bestille fra usa, også er det no riper i lakken, produksjonsfeil som dem har slurva og ikke sett.. Desuten, skal det skje no de første måndene er det greit å bare kunnne dra tilbake der du kjøpte den.. Lenke til kommentar
Martinez92 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 enig med de over her, er det snakk om under tusenlappen, kjøp i Norge.... da er det mye lettere å få hjelp ved eventuelle problemer/ feil.... men, ideen om å kjøpe fra USA er i utgangspunktet god den, har selv vurdert dette ettersom en del gitarer som koster ca. 15000 i norge koster rundt 5000 i usa o.0 (uten momstillegg) Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Er jo selfølgelig mye penger å tjene på å kjøpe fra Usa, dollaren er lav (Sist gang jeg sjekket iallefall), vurderte det sjøl, men endte opp med å kjøpe i norge.. Lenke til kommentar
victoryseieren Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Spørs jo hvor mye du vil tjene på det, om du tjener 1000kr så er det jo ikke vits... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Jeg kjøpte selv en slik gitar for et par måneder siden og jeg måtte ut med i ca. 2.500 kr. totalt for gitaren. Sparte da ca. 1.500 kr. i forhold til rimeligste norske butikk jeg fant med Ebony-fargen og der jeg kjøpte den var den også på lager, noe den ikke var/er hos Gitarhuset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå