bruker365 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Furian min spytter ut mye olje fra potta, og det kommer mye ned på felgen. Hvordan kan jeg begrense dette? Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Stille oljepumpen, mindre olje i bensinen. Har ikke noen bedre forslag Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Går den dårlig? Er det ren olje eller "vannaktig" ? Lenke til kommentar
bruker365 Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2008 Neida, den går greit og har toppfart på ca 70 uten trim;) Plomba er vel tatt ut... Det er ren olje, ser det ut som. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Det er vanlig det når den er trimma. Kanskje gi den litt mindre olje, men bedre litt for mye enn litt for lite Lenke til kommentar
fotballspiller Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 var det samme problemet med min Suzuki smx. var bare å renske inne i lydpotta, låg masse olje der. funker fint nå hvertfall Lenke til kommentar
bruker365 Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2008 Det er vanlig det når den er trimma. Kanskje gi den litt mindre olje, men bedre litt for mye enn litt for lite Er det vanlig når bare plomba er tatt ut? Lenke til kommentar
CFM Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Jada. Når du tar plomba så vil eksosen få mindre motstand og den vil gå raskere gjennom systemet. Da vil som regel noe olje følge med ut. Den "tykke" delen av anlegget rett etter svana er til for at bensin/olje som ikke ble forbrent i sylinderen skal brenne opp der så det ikke kommer ut, men noe vil alltid slippe ut Lenke til kommentar
bruker365 Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) Okei Men det skjer ikke på Rx'en min, den har litt større forgasser og plomba er tatt ut. Går i ca 90 Er det forskjell fra sykkel til sykkel? Endret 23. mai 2008 av Ollimo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå