mflakke Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Hei, Jeg har: - HK: Asus P5K - CPU: E8400 - Kabinett: Breeze 500 Har lyst på: - Kjøler cpu: Noctua NH-U12P Mulig problem: - Breeze 500 kabinett: 215mm bredde - Noctua NH-U12P: 158mm høyde 57mm å gå på. Holder det? hovedkort med cpu tar jo litt høyde. Håper bare bredden på kabinettet er målt med tanke på insiden og ikke utsiden (det er litt ovalt så mister 3-4cm hvis det er utsiden som er målt). Noen som har dette kabinettet og denne viften? sikkert ikke, men noen som tror/ikke tror det går? Tar gjerne imot innspill og forslag til alternative kjølere som kan kjøpes i butikk i Oslo (skal montere i kveld, alt jeg mangler er kjøleren) Hilsen Magnus Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Bredde data på kabinetter er normalt utvendig. Du kan jo bare måle selv ved å åpne døra , sette en tommestokk fra toppen av CPU sokkelen. Du ser fort da om det er mulig med 15,8cm høy Noctua kjøler eller ikke. Lenke til kommentar
mflakke Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2008 Skulle ha hørt på deg syar2003. Var innom Digital Impuls og kjøpte Noctua'en i går og ja, den er for stor for kabinettet mitt... Da blir det "case modding" på meg i kveld. Kjøpe noe som kan sage gjennom den tynne alu plata i siden. Har ikke noe plass og behov for en sirkelsag/stikksag så må finne på noe annet lurt og lite som kan sage gjennom 1mm aluminium. Noen forslag? - Magnus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå