robertbu Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Hei, det er noen som byr på Tarik i DIAMANTKORT?? Bare by! Lenke til kommentar
truls97 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Hei, det er noen som byr på Tarik i DIAMANTKORT?? Bare by! sjekk på pm jeg byde på dfholm men det var til tarik elyonussi Lenke til kommentar
robertbu Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 Hei, det er noen som byr på Tarik i DIAMANTKORT?? Bare by! sjekk på pm jeg byde på dfholm men det var til tarik elyonussi Noen andre?? Lenke til kommentar
tyggys27 Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Jeg byr Johan Lædre Bjørdal i diamant, Thomas Gjøtz i gull, C.brink i gull, Jarl André Storbæk i Vanelig og Morten Morisbak Skjønsberg, for Tarik Elyounoussi i Diamant deal? Endret 25. mai 2008 av tyggys27 Lenke til kommentar
diamantkort Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Andreas Lie, Stian Ohr, Karim Essidiri, Bjarne kortgaard Ingebretsen og Magne Simonsen i gull? Endret 7. juli 2008 av diamantkort Lenke til kommentar
super-vegi Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Tviler på at noen vil ha han nå som Fredrikstad har godtat et bud fra Le Mans på 30 mill. Lenke til kommentar
96robert Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Tviler på at noen vil ha han nå som Fredrikstad har godtat et bud fra Le Mans på 30 mill. Hmm, jeg tviler, http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=193268 Ingen ting er sikkert enda Lenke til kommentar
super-vegi Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Les nedover på saken.. der står dette: Klubben skal angivelig ha akseptert budet, og Elyounoussi er nå i tenkeboksen. Lenke til kommentar
super-vegi Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 http://www.dagbladet.no/sport/2008/07/09/540383.html Lenke til kommentar
96robert Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) http://www.dagbladet.no/sport/2008/07/09/540383.html Ja, det er det jeg mener. Det er opp til Tarik. Etter kampen mot Viking sa han jo masse om at han ville bli. Han skal uansett spille kampen mot Lillestrøm, Brann og Stabæk. http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tip...icle2059159.ece Endret 9. juli 2008 av 96robert Lenke til kommentar
start1 Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 jeg synes ikke du skal si noe super vegi det er opp til han han sier desuten han vil være ut sesongen jeg er med 96robert Lenke til kommentar
super-vegi Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Vil du at andre skal bli lurt????? Lenke til kommentar
start1 Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 hører du ikke hva jeg sier de blir jo ikke lurt han vil ikke vekk fra FFK har du ikke skjønnt det Lenke til kommentar
super-vegi Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) HAN HAR IKKE SVART,SKJØNNER DU IKKE DET!???? FREDRIKSTAD OG LE MANS ER ENIGE .OG DE ER OPP TIL TARIK NÅ.H-A-N H-A-R I-K-K-E S-V-A-R-T- N-E-I Endret 9. juli 2008 av super-vegi Lenke til kommentar
vagfk Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 HAN HAR IKKE SVART,SKJØNNER DU IKKE DET!????START OG LE MANS ER ENIGE .OG DE ER OPP TIL TARIK NÅ.H-A-N H-A-R I-K-K-E S-V-A-R-T- N-E-I du mener fredrikstad Lenke til kommentar
start1 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 ddddddddddddddddeeeeeeeeeeeeetttttttttttttttttttt kkkkkkkkkkkkkkkaaaaaaaaaaannnnnnnnnn vvvvvvvvvvvvvæææææææææææærrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrreeeeeeeeeeeeeeeeee hhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnn gggggggggggggååååååååååårrrrrrrrrrr mmmmmmmmmmmmeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnnnn hhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnnnnnn hhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrr sssssssssssssaaaaaaaaaakkkkkkkkkkkkkttttttttttttttttt nnnnnnnnnnnneeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiii ffffffffffffføøøøøøøøøørrrrrrrrrr ttttttttttttttttiiiiiiiiiiiilllllllllllllll tttttttttttttooooooooootttttttttttttttttttttttttteeeeeeeennnnnnnnnhhhhhhhhhhhaaaaaaaaammmm mmmm dddddddddddddeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeerrrrrrrrrr mmmmmmmmmmyyyyyyyyyyyeeeeeeeeeeeeee bbbbbbbbbbbeeeeeeeeeeeedddddddddddddrrrrrrrrrrrrrrreeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
96robert Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 ddddddddddddddddeeeeeeeeeeeeetttttttttttttttttttt kkkkkkkkkkkkkkkaaaaaaaaaaannnnnnnnnn vvvvvvvvvvvvvæææææææææææærrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrreeeeeeeeeeeeeeeeee hhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnn gggggggggggggååååååååååårrrrrrrrrrr mmmmmmmmmmmmeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnnnn hhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnnnnnn hhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrr sssssssssssssaaaaaaaaaakkkkkkkkkkkkkttttttttttttttttt nnnnnnnnnnnneeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiii ffffffffffffføøøøøøøøøørrrrrrrrrr ttttttttttttttttiiiiiiiiiiiilllllllllllllll tttttttttttttooooooooootttttttttttttttttttttttttteeeeeeeennnnnnnnnhhhhhhhhhhhaaaaaaaaammmmmmmm dddddddddddddeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeerrrrrrrrrr mmmmmmmmmmyyyyyyyyyyyeeeeeeeeeeeeee bbbbbbbbbbbeeeeeeeeeeeedddddddddddddrrrrrrrrrrrrrrreeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Takk Start1 (Mads) Super-vegi Du er merkelig Lenke til kommentar
vagfk Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 ddddddddddddddddeeeeeeeeeeeeetttttttttttttttttttt kkkkkkkkkkkkkkkaaaaaaaaaaannnnnnnnnn vvvvvvvvvvvvvæææææææææææærrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrreeeeeeeeeeeeeeeeee hhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnn gggggggggggggååååååååååårrrrrrrrrrr mmmmmmmmmmmmeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnnnn hhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnnnnnn hhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrr sssssssssssssaaaaaaaaaakkkkkkkkkkkkkttttttttttttttttt nnnnnnnnnnnneeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiii ffffffffffffføøøøøøøøøørrrrrrrrrr ttttttttttttttttiiiiiiiiiiiilllllllllllllll tttttttttttttooooooooootttttttttttttttttttttttttteeeeeeeennnnnnnnnhhhhhhhhhhhaaaaaaaaammmmmmmm dddddddddddddeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeerrrrrrrrrr mmmmmmmmmmyyyyyyyyyyyeeeeeeeeeeeeee bbbbbbbbbbbeeeeeeeeeeeedddddddddddddrrrrrrrrrrrrrrreeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Takk Start1 (Mads) Super-vegi Du er merkelig supervegi, ikke bland deg inn i 96roberts saker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg