bobbo_ Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Kjære med-Hyborianere (?) Vi er en kameratgjeng på rundt 10-15stk som har startet et AoC-laug (guild) på Battlescar. Har spurt et par ganger i OOC og fått mye positiv respons der, men oppdaterer her også. Vi kjører først og fremst kun nordmenn, men kan kanskje ombestemme oss etterhvert om folk er for det. Vi har ingen aldersgrense, men forventer oss at folk oppfører seg voksne. Guilden blir veldig demokratisk og sosial, men samtidig satser vi på å spille ganske mye fremover og ikke bare bli en tulle-guild som springer rundt og ganker tilfeldige forbipasserende. Høres dette ut som noe for deg? Dropp meg en PM med hvem du er og hva du vil, så skal jeg svare deg så fort jeg får muligheten. Nettside oppe på deadpoets.moo.no Endret 28. mai 2008 av bobbo_ Lenke til kommentar
bobbo_ Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Nettside oppe på deadpoets.moo.no Har ikke fått gjort så mye enda... Foreløpig er vi bare 11 aktive medlemmer, samt et par søknader i innboksen. Håper flere vil bli med! Endret 28. mai 2008 av bobbo_ Lenke til kommentar
bobbo_ Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2008 bumpi bumpi... 15 aktive medlemmer så langt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå