To be honest Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Hei Jeg ønsker meg sterkt plakaten Star Wars Episode III Revenge of the Sith. Er det noen som vet hvor man kan få tak i den. (Ja jeg vet at den kan bestilles på nettet men jeg vil helst gå i butikk, aller helst i Oslo). Det må da være noen butikker som selger filmplakater. Takk for all hjelp Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Free record shop har jo av og til slike ting. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Ta turen innom Obs. Obs Stavanger har Star Wars EP III plakaten. Selv kjøpte jeg alle 6 plakatene på Ebay for billig penge. De var så godt pakket inn i tuben at jeg måtte bruke tang for å få opp lokket:D Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Poster Paradise har den nok. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Playcom nede ved Oslo City har en del plakater. Du kan ta en titt igjennom der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå