Dezzorex Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Hei Jeg vurderer å kjøpe meg en Samsung LE40M86BDX Skal brukes sammen med en Xbox 360 (med hdmi) og har også en Nintendo Wii og digital-tv fra Get. Noen som har erfaringer med denne? Er dette et godt kjøp? I tillegg er det noen som evt har erfaringer med denne eller andre LCD'er fra Samsung, er bla svært interessert i å vite om de skifter kanal selv når man f.eks skrur på xbox, wii osv... Det hadde vært en kjempefordel da jeg i dag har 4 forskjellige fjernkontroller og er deilig å kunne slippe minst mulig knoting på tv-fjernkontrollen. EDIT: skriveleif Endret 22. mai 2008 av 2b@d Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg har søstermodellen, 40 M87. Knallfornøyd sålangt, den har virkelig veldig godt sortnivå, og personlig er jeg veldig fornøyd med bildet. Tror ikke den skifter av seg selv nei. Lenke til kommentar
Dezzorex Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 Har lest mye bra om bildet, og er jo en sykt rimelig modell om dagen, har den i bestilling hos Amentio som får de inn til neste uke, betalte 8000 :-) Ser den faktisk har gått opp i pris nå. Men hadde virkelig håpet at jeg hadde sluppet å måtte knote med fjernkontrollen hver gang jeg skal spille Wii eller Xbox 360 da... Noen som har erfaringer med componentkabel og Wii? Vil jeg merke stor forskjell? Ser Clas selger de for 199, men lurer liksom på om det er verdt det... Lurer egentlig også litt hvor "bra" bildet blir med standard Get dekoder? Er litt tvilsom til å måtte betale 99 kr mer i mnd + 299 i etablering for HD dekoderen. Lenke til kommentar
Futurama Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Se på expert,der selges Samsung 40" M87. Dette er akkurat samme som M86. (finnes i det nyeste tilbudsbladet) og expert.no Koster nå 9 999,- Veldig godt kjøp har M86 selv. En bør helst ha kilder med HDMI til flatskjerm mener jeg. Jeg skaffet meg Rikst-TV med en gang ny tv var i hus. Og playstation 3 med HDMI er rett og slett nydelig. Lenke til kommentar
Dezzorex Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) Takk for tipset, men har allerede bestillt den, 2000 kr rimeligere... Må vente til lenger, men syns ikke det er verdt å betale 2000 mer for å hente den butikken i dag... Er ganske utålmodig, men ikke SÅ utålmodig Har heldigvis HDMI på xboxen så gleder meg til det og mistenker at jeg ender opp med HD-boksen te Get, selv om jeg egentlig ikke har lyst til å betale 99 kr mer i mnden... Du som hadde PS3, evt andre som har PS3 og denne tven. Bytter tven til riktig kanal av seg selv når du skrur på PS3en? Endret 23. mai 2008 av 2b@d Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå