Perazzi Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Har en Hp LaserJet 2600n som jeg bruker nesten daglig,i forrige uke begynte den plutselig å skrive ut dobbelt selv om jeg har valgt å skrive ut kun ett eksemplar. Noen tips? Lenke til kommentar
bendikho Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg har den skriveren også. Mener du at det kommer to like utskrifter selv om du bare har bedt om én? Lenke til kommentar
Multiflex Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Husk å sjekke alle innstillinger i programmet du skriver ut fra, i tillegg til skriverens egen software, har vært borti det samme - med den samme skriveren.. Hvis det derimot ikke skulle fikse beefen, så kan du jo fjerne driverene reinstallere programvaren og drivere. Lenke til kommentar
Perazzi Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg har den skriveren også.Mener du at det kommer to like utskrifter selv om du bare har bedt om én? Ja, det stemmer. Lenke til kommentar
Perazzi Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 Husk å sjekke alle innstillinger i programmet du skriver ut fra, i tillegg til skriverens egen software, har vært borti det samme - med den samme skriveren.. Hvis det derimot ikke skulle fikse beefen, så kan du jo fjerne driverene reinstallere programvaren og drivere. Skriver ut fra Word, innstillingene der er riktige. Skal prøve å reinstallere driverne. Har vært bare tull med denne skriveren, HP har hatt den inne til reparason 2 ganger i løpet av 1 år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå