Joachim_F Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 En ny stor oppdatering for Armed Assault inkluderer blant annet en helt ny flerspillermodus. Les mer Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Spillmodusen er vel egentlig ikke ny, Den har egentlig eksistert siden OFP dagene, da som CTI. Forskjellen her er at BI har betalt en av skaperne av denne CTI modusen til å lage en "offisiell" CTI i deres navn. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Ser veldig bra ut. Kommer til å børste støvet av ArmA-DVDene til helga. BI var helt enormt flinke til å støtte Flashpoint med gratis stuff lenge etter release. Fint å se at de fortsetter med dette i ArmA også. ArmA har dessverre ikke klart å engasjere meg like mye som Flashpoint, men ser veldig fram til ArmA2. Lenke til kommentar
ketle Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Synd at ArmA var så buggy i starten. Hadde sikkert spilt det ennå om det ikke hadde vært for de tekniske problemene. Konseptet og tanken bak står til en 6'er, mens gjennomføringen dessverre bare har vært en svak 2'er. Må vel lete fram DVD-n og se om det er spillbart nå. Lenke til kommentar
Grimbo Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Hmmm, må prøve modden ihvertfall. Med en "commander" så kanskje jeg slipper "hva skal jeg gjøre nå?"-følelsen. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Må vel lete fram DVD-n og se om det er spillbart nå. For å være ærlig så er det nok ikke så stor forskjell, performancen har blitt bedre, og noen våpen lagt til, men pathfindingen til AI er fremdeles den samme dårlige. Likte du det ikke før så tviler jeg på at du vil like det nå. Lenke til kommentar
ketle Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg likte det veldig godt, men ble lei alle buggene til slutt. Er det like mange bugs ennå som en måned etter launch? Lenke til kommentar
CosmoK Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Sjefs! Venter bare på at kompisene mine i TacGamer skal oppdatere serverene våres, så blir det back into the action... Har altfor mye å spille/komme igjennom for tiden. Skal bli greit med litt fri i neste måned. Lenke til kommentar
dedeee Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Noen som vet om "full x64-støtte" betyr at du kan starte spillet på en maskin med mer enn 4gb RAM? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Håper det nå blir mulig å spille spillet på en maskin med 4GB eller mer ram ja. Har selv latt være å kjøpe spillet pga dette og den manglende kompabiliteten med Vista 64 bits. Men nå skal jeg absolutt titte mer på spillet. Kanskje jeg blir nødt til å innstallere Vista igjen i tillegg til Linux. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Noen som vet om "full x64-støtte" betyr at du kan starte spillet på en maskin med mer enn 4gb RAM? Du kan det ja . Man har vel hele tiden kunne det, men nå kan man spille på 64-bit OS. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 ArmA bugget som bare det med 4 GB minne når det kom ut. Nå har jeg 8 GB minne, så det er bra at de har fikset det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg