Alpakasso Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) What what what?? Jeg trodde ikke man fikk logge inn! Jeg trodde man bare fikk se på title-screen, character list, realm list osv., men ikke at man kunne logge inn? Forklar. Endret 25. mai 2008 av -Evolution- Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) For å logge inn og spille må man sette opp sin egen private WotLK server. Å forklare hvordan ville være å bryte med forumets regler, men google har alltid gode råd. Endret 25. mai 2008 av Inxs Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 For å logge inn og spille må man sette opp sin egen private WotLK server. Å forklare hvordan ville være å bryte med forumets regler, men google har alltid gode råd. Noe som igrunn bare er teit, siden blizzard's regler ikke burde gjelde her. Er jo ikkje akkuratt ulovlig. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Tror jeg heller bare venter til WotLK kommer ut. Er like så greit. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Ja jeg og Eventuelt være med i betaen.. Hvem kan være med i betaen btw? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Ja jeg og Eventuelt være med i betaen.. Hvem kan være med i betaen btw? Først de som blizzard inviterer personelig. Så begynner de og dele ut keys i hytt og vær og du kan vinne de hvor enn du går. Så kommer det evt en open beta som alle kan være med på. (det var ingen open beta før TBC kom ut.) Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Tviler på det blir noen open beta i WotLK heller. Open beta blir somregel brukt for å teste load på serverne, og det trenger de jo ikke lengre. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Men på betaene, hvis man spiller på sin main char og lvler han for eksempel til 72 i løpet av betaen, må man lvle fra 70 igjen da eller starter han på 72 igjen ? Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Da starter han på 68 ved wotlk release, man "mister" det antallet levler man får på beta. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Men på betaene, hvis man spiller på sin main char og lvler han for eksempel til 72 i løpet av betaen, må man lvle fra 70 igjen da eller starter han på 72 igjen ?Du får premade chars på 70 i betaen tror jeg. Du får nok neppe spille din egen character. Lenke til kommentar
Nanny 911 Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Da starter han på 68 ved wotlk release, man "mister" det antallet levler man får på beta. artig kar.. Lenke til kommentar
Avarice Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Men på betaene, hvis man spiller på sin main char og lvler han for eksempel til 72 i løpet av betaen, må man lvle fra 70 igjen da eller starter han på 72 igjen ?Du får premade chars på 70 i betaen tror jeg. Du får nok neppe spille din egen character. Du spilte jo dine egne chars i TBC betaen, så hvorfor ikke? Endret 26. mai 2008 av Avarice Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 26. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2008 Må garantert bruke sine egene chars i Beta.. Noe annet ville jo vært idiotisk.. Blir jo ikke mye til test om alle starter klasser de har lyst til å prøve men ikke vet hvordan de skal spille? Med unntak av Deathknight da som sikkert blir tilgjengelig uansett Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Fant en side med Talents fra Wotlk. Om de er ekte eller ikke er en annen sak. Linky. Lenke til kommentar
kafan Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Stusset litt på at Titan's grip er furytalent. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Fordi..? Er jo vanlig at Fury bruker Dual Wield. Lenke til kommentar
kafan Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Det er snakk om å slenge 2h i en hand. Mulig jeg leser det feil, men ser ikke for meg at titans grip gir deg muligheten til å dual wielde 2-hånds. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Når du kan bruke dem i én hånd, og du kan dual-wielde, så skal du da kunne dual wielde dem. Hva er ellers poenget..? Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Second that. Andre DK-rustninger enn startsettet for eksempel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå