Moonshield Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Random screens jeg tok nå netopp.. De siste screensa er av Icecrown, sona er omtrent som Shadowmoon Valley var i TBC Beta, absolutt ikke ferdig.. *masse bilder* Fytti helvete det så bra ut. Driter i AoC jeg, wtb Northrend!!! Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Second that. :] Er vel egentlig planen til Blizzard, da... Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Jeg fikk sånn skikkelig Warcraft følelse når jeg så Icecrown, og den store muren. Får ikke noe slikt når jeg ser TBC. Tror expansion blir the shit. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 TBC er bare pewpew-lazorz, Starwars og roboter. Gleder meg som en unge til expansion. (: Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Må si meg helt enig i det. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 TBC er bare pewpew-lazorz, Starwars og roboter. Gleder meg som en unge til expansion. (: Enig, selv om TBC er en jævlig bra expansion, så likte jeg den gamle stilen bedre. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 24. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2008 Jeg tror også Northrend blir konge! Har selv planlagt å spille Deathknight ( jada vet det ikke er veldig originalt siden 90% roller en deathknight ) Her er talents slik de er i Alpha: http://war-tools.darlinganime.com/index.php?i=deathknight Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Tror ikke det blir noen flere DK's enn andre klasser etter en stund. Blir nok et forferdelig rush til og begynne med, men etterhvert så roer det seg. Selv skal jeg rerolle, siden DK ser ut til å bli alt Paladin aldri ble, men jeg er faktisk den eneste i guildet som har denne planen, så det spørs om det er så altfor mange som faktisk lager seg DK som main. Får vel teste den selv i Paris om 5 uker, gleder meg som et barn Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Ser ut som blood blir mitt tre, satser på poeng som gir meg mye regen av liv og runes. Gleder meg sykt til Wrath nå. Hvor lang tid tok det fra Alpha til release for TBC? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 24. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2008 Hmm spilte vel TBC Alpha rundt Oktober mener jeg å huske, så kom beta i Desember? Lenke til kommentar
Zelda_ Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Bare eg som merket at warriors no kan bruke recleness i arena hvis de har 3/3 imp diceplines? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Bortsett fra pene flammer, er jeg vel ikke å veldig imponert av landskapet. DK har dog noen veldig kule talents. Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 24. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2008 Er jo server oppe på linken som har blitt postet flere ganger på forumet allerede =) http://wotlk.wikidot.com/ så er det bare å gå på forumet etter dere har lastet ned klienten Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Sorry gutta, men jeg skjønner ikke Kan noen forklare hva denne alpha saken er? Er det en slags beta eller er det bare blizzard som har gjort en tabbe og lekket deler eller spillet? Edit: Hvem kan prøve denne alpha saken ? Endret 25. mai 2008 av MrUrge Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 25. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2008 Alpha er testfasen før Beta når det kommer til å teste programvare.. Det er meningen at bare Friends and Family av de som jobber i Blizzard skal kunne teste, men Blizzard har bæsja og lagt ut klienten så alle kan laste den ned, og nå går det ikke stoppe den siden det deles over torrent Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Så det er ulovlig å prøve klienten ? Kan jeg prøve den ? Spiller jeg med mine egene chars? Lasta ned den WotLK saken, men får ikke logga inn.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 To ord: Sandkasse og Google-er-din-venn Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Men er det ulovlig ? Kan jeg bli banna fra WoW når de finner ut at jeg har logga på med min bruker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå