Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Tihi nerf fel armor alt dere vil Warlocks will never fail ;D Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Tja er ikke alt for stor nerf det der da.. Mister 180 spelldamage i PvP bare.. Fel Armor(Rank 4) - "Surrounds the caster with fel energy, increasing spell damage by up to 180 and allows 30% of your mana and health regeneration to continue while casting." Demon Armor(Rank 8) - "Protects the caster, increasing armor by 950, and increasing the amount of health generated through spells and effects by 20%." Endret 22. mai 2008 av Smeagoldfish Lenke til kommentar
PSV Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 30% of mana and health regen to continue while casting er det som ikke har noe for seg. Siden når så man warlocks med spirit items? Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Selvfølgelig er det fake. Dere er da ikke dumme? Herregud, etter å ha lest noen få linjer på druid så ler jeg meg skakk. Ingen CD på hurricane? Haha, right. 0.1% hp fra Frenzied regeneration? Neppe. Boosts på så og si alt. Eneste som virket en smule ekte var denne "Mangle (Bear) now increases the damage of your Maul ability instead of the Shred ability." F A K E ! Jeg sier... FAKE! Edit: Glemte den morsomste: Feral charge can now be used in catform. Endret 22. mai 2008 av Skumtroll Lenke til kommentar
PSV Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Ingen CD på Hurricane er jo på sin plass. Frenzied Regen var bare latterlig. Så man får 10% hp tilbake da eller noe slikt? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Selvfølgelig er det fake. Dere er da ikke dumme?Herregud, etter å ha lest noen få linjer på druid så ler jeg meg skakk. Ingen CD på hurricane? Haha, right. 0.1% hp fra Frenzied regeneration? Neppe. Boosts på så og si alt. Eneste som virket en smule ekte var denne "Mangle (Bear) now increases the damage of your Maul ability instead of the Shred ability." F A K E ! Jeg sier... FAKE! Edit: Glemte den morsomste: Feral charge can now be used in catform. Er alt dette fake også da? Siden infoen som er postet her kommer fra samme klient som disse er tatt fra: Endret 22. mai 2008 av Smeagoldfish Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Dette skriker fake langt vei Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Skumtroll must feel owned... Neida, men er som sagt i alpha-fasen enda. Alt kan bli gjort om så vidt vi vet. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Mer info: Tier 7 for Hunter, Mage, Priest og Rogue: Endret 22. mai 2008 av Smeagoldfish Lenke til kommentar
Sink Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Imba, nå fikk druid cc innendørs. Moonkin form blir da mere ettertraktet for instances, ihvertfall heroics der alle bare vil ha cc klasser. Wat - holder med en stk mage\rogue om du vil ha cc, men er også likegreit å gjøre det uten. Det er også masse cc i fear! Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Vet ikke helt hvilke sett dette er enda.. Legg merke til recolored Tier2-chest fra siste bildet Endret 22. mai 2008 av Smeagoldfish Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Søppelinnlegg er slettet (kjekling). Hold slikt vekke fra forumet takk Reaksjon på moderering gjøres på pm og ikke i tråden som blir moderert. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Tier 7 settene stemmer ikke, er offisielle blizz uttalelser på at naxx-settet (tier3) skal være det første tier-settet i outlands... Men de kan selvfølgelig være tier 8 eller noe de du viste her. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 Kan godt hende, at de er tier7 er bare gjettning Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2008 Random screens jeg tok nå netopp.. De siste screensa er av Icecrown, sona er omtrent som Shadowmoon Valley var i TBC Beta, absolutt ikke ferdig.. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) Kommet opp server nå altså? Men det er en ting jeg ikke helt skjønner... Hvor kommer filene fra? Har blizzard lagt de til i patcher? Landskapet blir dritbra. edit: Ligger det forresten server på mmoowned? Snakker med deg når jeg kommer hjem jeg Smeagold Fikk litt lyst til å prøve. Endret 23. mai 2008 av Bjørshol Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Haha, gleder meg til å fortsette på Warlocken nå ja:D Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Var den ment til meg? I så fall, jeg har hele tiden sagt at det er ekte. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Ytterligere noe barnslig småkjekling slettet fra tråden. Har nå begynt å utdele advarsler til de skyldige, og utelukker ikke utestengelser om dette fortsetter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå