iver89 Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Kan jeg bruke epoxy til å feste vinduettil kabinettet? Eller er det et annet lim som er bedre. Epoxy limer jo veldig sterkt da. Lenke til kommentar
m.sp Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Kan ikke heller bruke en "to-siders" list hos Microplex a? Lenke til kommentar
Noiseless Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Epoxy er et supert lim De gangene jeg limer ting som skal tåle belastning av ulik slag, eller som skal tørke forholdsvis raskt, bruker jeg Epoxy. Dette limet funker på alle typer materiale, så jeg antar at det blit toppers å bruke til å lime plexi på metall. Jeg ville ikke hatt noe betenkeligheter med å bruke Epoxy i prosjektet ditt. Good luck Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2003 Jo, selvfølgelig kan jeg bruke monteringslisten på Microplext. Men da må jeg registrere meg, vente på varen og betale for den. Dessuten må plexiglasset skjæres nøyaktig til, og så synes jeg ikke at de listene er noe pene. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Bruk heller dobbeltsidig tape Epoxy er ekstremt sterkt, men så godt som null fleksibelt. Punktlimer du, kan du risikere at glasset løsner hvis du skulle få et slag mot det. I tillegg er det enkelte typer epoxy som ødelegger enkelte typer plexi! Så du bør teste det på et prøvestykke først og se om resultatet blir bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå