Gå til innhold

Microsoft-virtualisering i RC1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Står ikke noe om de har løst problemet med sleep/hibernation og Hyper-V. Jeg har mange virtuelle maskiner på laptop'en som jeg nå kjører W2k8 x64 på, men muligheten til å ikke sette maskinen i sleep, selv om du ikke har noen virtuelle maskiner gående ble uutholdlig for meg. Så da ble det tilbake til gode gamle VMWare WS inntill videre....

Lenke til kommentar
Micro$oft tråkker atter en gang der andre har tråkka før. Klarer de ikke komme opp med noe nytt? Copy-cats!

Er dette et stort problem for deg?

Man hadde jo kanskje håpt at et selskap med MS' ressurser hadde stått litt mer i bresjen for innovasjon,

AtW

Lenke til kommentar

Hvis Microsoft virkelig ønsker å konkurrere med Vmware, bør de også åpne for å støtte andre plattformer enn Windows. Ja, jeg ser at de støtter SUSE, men ellers er alt rettet mot Windows-varianter. De sier tilogmed at Hyper-V er "Designed for Windows Server Hardware". Jeg tror de må utvide støttebegrepet litt for å kunne konkurrere seriøst med andre aktører, som Vmware.

Ellers er det verdt å merke seg at den eneste ikke-Windows som støttes er SUSE. Hva med de andre Linux-distroene som også gjorde avtaler (les: ble skremt av FUD-propagandaen) med Microsoft? Hvorfor støttes ikke de?

Endret av Prognatus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...