int20h Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Virtualiseringsmotoren Hyper-V er nå tilgjengelig som Release Candidate 1. Les mer Lenke til kommentar
icc Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Micro$oft tråkker atter en gang der andre har tråkka før. Klarer de ikke komme opp med noe nytt? Copy-cats! Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Det var veldig lett å oppdatere fra RC0 til RC1 av Hyper-v. Stabiliteten har blitt bedre og det fungerer som det skal. Lenke til kommentar
Selectaa Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Står ikke noe om de har løst problemet med sleep/hibernation og Hyper-V. Jeg har mange virtuelle maskiner på laptop'en som jeg nå kjører W2k8 x64 på, men muligheten til å ikke sette maskinen i sleep, selv om du ikke har noen virtuelle maskiner gående ble uutholdlig for meg. Så da ble det tilbake til gode gamle VMWare WS inntill videre.... Lenke til kommentar
Toa Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Micro$oft tråkker atter en gang der andre har tråkka før. Klarer de ikke komme opp med noe nytt? Copy-cats! Er dette et stort problem for deg? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Micro$oft tråkker atter en gang der andre har tråkka før. Klarer de ikke komme opp med noe nytt? Copy-cats! Er dette et stort problem for deg? Man hadde jo kanskje håpt at et selskap med MS' ressurser hadde stått litt mer i bresjen for innovasjon, AtW Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Perfekt! Jeg får en server til virtualisering i løpet av neste uke, og da skal Hyper-V RC1 inn. Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Hvis Microsoft virkelig ønsker å konkurrere med Vmware, bør de også åpne for å støtte andre plattformer enn Windows. Ja, jeg ser at de støtter SUSE, men ellers er alt rettet mot Windows-varianter. De sier tilogmed at Hyper-V er "Designed for Windows Server Hardware". Jeg tror de må utvide støttebegrepet litt for å kunne konkurrere seriøst med andre aktører, som Vmware. Ellers er det verdt å merke seg at den eneste ikke-Windows som støttes er SUSE. Hva med de andre Linux-distroene som også gjorde avtaler (les: ble skremt av FUD-propagandaen) med Microsoft? Hvorfor støttes ikke de? Endret 22. mai 2008 av Prognatus Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Hvor er download? Virker som om det ligger ute..Eller gjelder det kun for windows server? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå