hitokiri Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Er du villig til å binde deg til Netcom i ett år, får du laste ned musikk gratis i tre måneder. Les mer Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Fint at datatrafikk var med i tilbudet. Ellers så hadde de tjent rått.. -Telenor Lenke til kommentar
Multiflex Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Ganske kul sommerkampanje fra NetCom dette, i etpar år har de peisa på med 6000 SMS i 3 måneder, men med tanke på at ungdommen flest nå kjøper "Walkman"-telefoner, tror jeg dette kan fungerer ganske bra. Sommeren er høysesong for nytegninger/videreføringer og nykjøp for ungdommen, nå blir det spennende å se hva Telenor finner på.. Lenke til kommentar
TKMag Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Ganske kul sommerkampanje fra NetCom dette, i etpar år har de peisa på med 6000 SMS i 3 måneder, men med tanke på at ungdommen flest nå kjøper "Walkman"-telefoner, tror jeg dette kan fungerer ganske bra. Sommeren er høysesong for nytegninger/videreføringer og nykjøp for ungdommen, nå blir det spennende å se hva Telenor finner på.. Noe stort er på gang. Gled deg Lenke til kommentar
Ensnared Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Noe stort er på gang. Fra Telenor? Ja, det skulle jeg tro - de har jo fått en såpass massiv ripe i lakken i media den siste tiden at de må nok finne på et eller annet for å prøve å glatte over (evt. ta oppmerksomheten bort fra, avhengig av hvor kynisk man er) disse kjedelige sakene med barnearbeidere og annet grums Skulle ikke forbause meg om de rett og slett hiver seg på fastpris-bølgen snart. Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Trodde at det ikke var så mange haker ved å "gi bort" ting. Men på en annen side er det nok god kvalitet på musikken, så det blir nok gjengjeldt. Begynte og lure på om datatrafikk ikke var med i tilbudet, men det var det jo heldigvis. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Er Nokia sin tjeneste allerede lansert? I så fall på hvilke mobiler? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Noe stort er på gang. Fra Telenor? Ja, det skulle jeg tro - de har jo fått en såpass massiv ripe i lakken i media den siste tiden at de må nok finne på et eller annet for å prøve å glatte over (evt. ta oppmerksomheten bort fra, avhengig av hvor kynisk man er) disse kjedelige sakene med barnearbeidere og annet grums Skulle ikke forbause meg om de rett og slett hiver seg på fastpris-bølgen snart. Kunne ikke brydd meg mindre om barnearbeid. Ikke mitt problem. Det er ikke akkurat alle i toppledelsen som vet at det bruktes barnearbeid til ett eller annet... Det er jo bare Arbeidsgiveren i den arbeidsplassen. Hva da? De har da ikke kunnskapen og sette opp master osv.. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Det er ikke akkurat alle i toppledelsen som vet at det bruktes barnearbeid til ett eller annet... Kødder du nå? Vet/visste de ikke det, så har de ikke gjort jobben sin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg