Fisk1 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Ja, jeg er tilbake igjen. Tidligere lagde jeg en tråd der jeg lurte på om BlackBerry kunne være noe, i stedet for iPhone. Grunnene til dette er jo da, som jeg skrev der, at iPhone begynner å bli vel populært, og at det muligens ikke er noe ekslusivt over det om noen år, da de fleste av mine venner går med tanker om å kjøpe en selv... Derfor sitter jeg og ser etter andre "leketøy" jeg kan kjøpe i stedet for iPhone. Akkurat i dag falt blikket på HTC-mobilene, f.eks HTC Touch. Er det noen som har noe å si om disse telefonene, evt. tips og råd? Hvis det er i samme stil som Blackberry, altså businesstelefoner som koster millioner på millioner å ha i Norge, så er jeg jo like langt som med Blackberry... På forhånd takk! Lenke til kommentar
knutaj Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Legg gjerne med litt mer informasjon om hva du blir å bruke din neste telefon mest til. I tillegg hadde det vært greit å vite hvilken telefon du har pr i dag og hva du syns den mangler, hva som irriterer deg med den etc. Det vil gjøre det lettere å komme med en anbefaling av telefon samt å si hvorvidt HTC Touch kan være et godt valg for deg. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 Legg gjerne med litt mer informasjon om hva du blir å bruke din neste telefon mest til. I tillegg hadde det vært greit å vite hvilken telefon du har pr i dag og hva du syns den mangler, hva som irriterer deg med den etc. Det vil gjøre det lettere å komme med en anbefaling av telefon samt å si hvorvidt HTC Touch kan være et godt valg for deg. Hm, godt poeng. Jeg har en Nokia 6230i, som jeg er veldig fornøyd med. Men, det er jo en telefon i en helt annen klasse. Vil ha en mer "fancy" telefon, om du skjønner hva jeg mener. Mail osv. hadde jo vært fint det og, men i Norge koster jo alt slikt tusenvis ekstra, mtp. dataoverføring. HTC Touch ser jo ut til å kunne utføre en del oppgaver, med WLAN osv. Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Htc touch Diamond er jo ganske lik iPhone, men kommer i Norge og har 3g, og 3,2 mp kamera o.s.v. Amobil: Sniktitt på Diamond Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå