Gå til innhold

HTC Touch i stedet for iPhone?

Anbefalte innlegg

Ja, jeg er tilbake igjen. Tidligere lagde jeg en tråd der jeg lurte på om BlackBerry kunne være noe, i stedet for iPhone.

Grunnene til dette er jo da, som jeg skrev der, at iPhone begynner å bli vel populært, og at det muligens ikke er noe ekslusivt over det om noen år, da de fleste av mine venner går med tanker om å kjøpe en selv...

Derfor sitter jeg og ser etter andre "leketøy" jeg kan kjøpe i stedet for iPhone.

Akkurat i dag falt blikket på HTC-mobilene, f.eks HTC Touch.

Er det noen som har noe å si om disse telefonene, evt. tips og råd? Hvis det er i samme stil som Blackberry, altså businesstelefoner som koster millioner på millioner å ha i Norge, så er jeg jo like langt som med Blackberry... :hmm:

På forhånd takk! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Legg gjerne med litt mer informasjon om hva du blir å bruke din neste telefon mest til. I tillegg hadde det vært greit å vite hvilken telefon du har pr i dag og hva du syns den mangler, hva som irriterer deg med den etc. Det vil gjøre det lettere å komme med en anbefaling av telefon samt å si hvorvidt HTC Touch kan være et godt valg for deg.

Lenke til kommentar
Legg gjerne med litt mer informasjon om hva du blir å bruke din neste telefon mest til. I tillegg hadde det vært greit å vite hvilken telefon du har pr i dag og hva du syns den mangler, hva som irriterer deg med den etc. Det vil gjøre det lettere å komme med en anbefaling av telefon samt å si hvorvidt HTC Touch kan være et godt valg for deg.

Hm, godt poeng. Jeg har en Nokia 6230i, som jeg er veldig fornøyd med. Men, det er jo en telefon i en helt annen klasse.

Vil ha en mer "fancy" telefon, om du skjønner hva jeg mener. Mail osv. hadde jo vært fint det og, men i Norge koster jo alt slikt tusenvis ekstra, mtp. dataoverføring.

HTC Touch ser jo ut til å kunne utføre en del oppgaver, med WLAN osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...