tinsley Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Hei, Jeg har en PS2 og en Dell XPS 420 stasjonær maskin. Fremme på denne maskinen er det rgb innganger. Kan jeg da koble Playstationen inn der og spille på pc-skjermen? Thanks! Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Uten å være for sikker, så tror jeg det er RGB-utgang som gjør at du kan koble laptop mot andre skjermer. Teks tv. Altså ikke motsatt. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Mener du komponent inngang(rød, grønn og blå farge på pluggene), kompositt (en gul) eller s-video (gjerne gul plugg med mange ledere, dvs små pinner)? Er det tv-kort eller skjermkortet disse går til? Om det er RGB-inngang, så har nok skjermen din en slik inngang direkte, og det er bedre å bruke en slik (om det finnes en rgb-ledning til PS2). Prøvde noe lignende selv, da på et tv-kort med s-video. Opplevde dog at det var altfor stor lag til at det var noe alternativ. Lenke til kommentar
tinsley Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 Det er en komponent inngang som er på skjermkortet. Hvis det er stort lag så blir det jo ikke noe bra uansett :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå