John Keats Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Tenkte å smelle sammen et lite preview av det vi vet så langt når det gjelder deathknighten.. Orker ikke copy-paste info av combat-systemet og runer og der der for det er det en tråd om her et sted, men legger i stedet ut noen bilder av de mest interessante talents og spellsa. Endret 22. mai 2008 av Smeagoldfish Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 Nei, bare lasta den ned. Ingameshotsa er fra en annen side mens characterscreen er fra meg. Alle kan logge inn men får ikke komme inn i selve spillet uten egen alpha-konto Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Man kan se du har satt det sammen i paint. :!: Haha, jævlig bra. Hvor fikset du konto, Smea? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 Nei, bare lasta den ned. Ingameshotsa er fra en annen side mens characterscreen er fra meg. Alle kan logge inn men får ikke komme inn i selve spillet uten egen alpha-konto Den Bare logget på med min vanlige konto Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Du viser et bilde med 2 deaht knights men blizzard selv sier: - All players with a level 55 character will be able to create one Death Knight per realm, per account. Hvorfor har du 2? Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Man kan se du har satt det sammen i paint. Haha! Det er ekte da xD Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Du viser et bilde med 2 deaht knights men blizzard selv sier: - All players with a level 55 character will be able to create one Death Knight per realm, per account. Hvorfor har du 2? Fordi det er alpha og det ikke er noen server/klient som sperrer for flere? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 Da er det en Mangos-server ute man kan sette opp, men er visst en del plunder å få den til å virke.. Skal sitte med den litt utover natta og se Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Finnes privat servere ute med WOTLK! Fant disse bildene et annet sted å Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Finnes privat servere ute med WOTLK! Fant disse bildene et annet sted å In-game DK bildene er fra en fyr som klarte å bypasse character-locken på Blizzard alphaen, though. Ingen privat-server/sandbox til alphaen som kommer til å ha DK afaik. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Her skal dere få litt kos fra den ene serveren som er ute.. More to come ( Ja jeg vet bildene ser litt rare ut men var ikke så mye å gjøre med det ): Endret 22. mai 2008 av Smeagoldfish Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Samme som jeg leka meg litt på, Smeagoldfish. Skal poste mer bilder og litt filmer snart. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Glemte helt ut at jeg hadde posta her Er så mye bilder etc ute at jeg gidder ikke rydde opp og poste mine bilder. Bare beholder dem for å sammenligne senere og se hvor mye ting har forandra seg osv. Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Det er noen privatservere som lar deg spille WotLK UTEN buggs Jeg vet en, men vet ikke om dete r lov og poste PS'er på forumet :S Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Det er noen privatservere som lar deg spille WotLK UTEN buggs Nei. Finnes servere som lar deg reise rundt i det nye området. Ja. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Finnes servere som lar deg reise rundt i det nye området. Ja. Er faktisk servere som har mobs i Northrend og nesten 100% virkende Death Knights og alt av nye spells, men ingen som har riktige mobsa og waypoints i Northrend og mange nye spells er bugga, men en av serverene har en venn som er med i F&F og lekker ut informasjon til dem. Pga. det har de rune systemet virkende om et par dager, og alle quests og mobs i Northrend. Lenke til kommentar
turak Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Finnes servere som lar deg reise rundt i det nye området. Ja. Er faktisk servere som har mobs i Northrend og nesten 100% virkende Death Knights og alt av nye spells, men ingen som har riktige mobsa og waypoints i Northrend og mange nye spells er bugga, men en av serverene har en venn som er med i F&F og lekker ut informasjon til dem. Pga. det har de rune systemet virkende om et par dager, og alle quests og mobs i Northrend. øh, nei..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå