Ms-Me Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Bøyer meg ikke for mindre enn en femmer Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Tror ikke jeg gidder å bøye meg etter én krone. En femmer eller mer, derimot Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Kommer an på om jeg går forbi mynten eller ikke, jeg snur meg ikke og går tilbake for en 1-kroning, men jeg kan godt plukke den opp hvis jeg klarer å gjøre det uten å bremse og den ikke er sølete. Ellers så snur jeg meg gjerne etter alt over 5. Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Selvfølgelig, blir mat i kantina av det ^^ Plukker som regel det jeg finner, hvis det ikke ligger i en haug av tyggiser og våte klissete snus poser da seff Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Såklart. 50-øringer og.jeg er litt fattig atm ): Ja alle penger er jo penger så.. blir mye av det etterhvert hvis du finner mange nok. Lenke til kommentar
Enel Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Måtte nok vært en 20 Kroning Kor høy i hatten folk sku være:P selv bryr æ mæ ikke mye om 1-kroninga... femmera går greit:P Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg stjal en 1-kroning fra Burger King i dag. Den lå ved siden av kassen og jeg måtte lene meg over hele benken. Ingen merka det. Det var faan meg verdt det Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg stjal en 1-kroning fra Burger King i dag. Den lå ved siden av kassen og jeg måtte lene meg over hele benken. Ingen merka det. Det var faan meg verdt det Manglet du én krone til det du skulle kjøpe deg? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 nope. bare liker tanken på at jeg er 1 kr rikere^-^ Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 nope. bare liker tanken på at jeg er 1 kr rikere^-^ Hehe, da så. Lenke til kommentar
magicus Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Mister av og til 1 krone eller 2 når eg står i køen for å betale noe i butikken.. Eg driter i en krone eller 50øring, men det er alltid en gammel dame som tror eg ikke har oppdaget at eg nettopp mistet 1 krone. Så hun kommer bort og sier hey du mistet en krone. Og eg sier bare jaja sånt skjer. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Ja, tar den opp. Med mindre den er full av snus eller annet ekkelt såklart. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Vel, klarer å plukke opp ganske mange kronestykker opp i løpet av en time i forhold til timelønna, så ja, jeg plukker opp kronestykker. Lenke til kommentar
xdeathcab Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Plukker som oftest opp, om den ikke ligger og er full av søle eller noe lignede. en krone her, og en krone der blir masse tilslutt. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Så klart bøyer jeg meg for penger! Er så lite som kreves, for så å motta en liten belønning. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Så klart bøyer jeg meg for penger! Er så lite som kreves, for så å motta en liten belønning. Word up Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå