andr3as Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Siden det tar ca 2 sekunder å bøye seg ned og plukke opp så blir det en timeslønn på 1800 kroner , og det er skattefritt også så klart jeg ville plukket. Mye bedre enn å sitte og slave på kontoret for bare så vidt over 200 kr timen Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Definivt verdt å bøye seg ned for. Sparer man alle 1-kroningene og 50-øringene man finner/får i løpet av en periode blir det fort litt penger. stemmer, jeg hadde en gang 600 kroner. Det ble masse god mat i kantina det:) Nå har jeg begynt å gjøre det samme med absolutt alle mynter. Jeg sparer til en macbook pro Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Kommer helt ann på situasjonen. Står jeg i kassa på butikken og skal betale, bøyer jeg meg ned. Går jeg på gata ser jeg nok ikke 1-kroningen, for jeg holder hodet høyt og ser rett fram. Uansett hadde jeg nok ikke bøyd meg ned for én krone på bakken mens jeg gikk, men 5-kroner og større bøyer jeg meg ned for. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Seff er det verdt det. Jeg plukker opp mynter, gamle tyggis, tomflasker og papir. Sånn at jeg fikk nok penger til å komme meg på internett å skrive dette innlegget... Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 En Krone Tjent er en krone spart så ja jeg bøyer meg ned Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) vel for å legge det litt på spisen, for de som har ryggskade tar det minst 3 sekunder å plukke den opp, en krone her og en krone der blir lett noen tusen. jeg plukker opp hva enn jeg finner fra 50 øre til en hundrelapp jeg fant i går Endret 24. mai 2008 av ole_marius Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 1kr = 1/5 kopp kaffe i automaten Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Siden det tar ca 2 sekunder å bøye seg ned og plukke opp så blir det en timeslønn på 1800 kroner , og det er skattefritt også så klart jeg ville plukket. Mye bedre enn å sitte og slave på kontoret for bare så vidt over 200 kr timen ja, for hvor ofte finner man en mynt på bakken? Går du med øynene peket mot bakken når du går? Lenke til kommentar
VanCorny Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Et bedere spørsmål er om vil du bli kastet 1 kroninger på deg om du kan beholde de etterpå Lenke til kommentar
torslo Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 ser eg eit kronestykke ligge på bakken dytter eg som regel kompisane mine vekk, for så å bøyge meg ned og plukke opp mynten Lenke til kommentar
Mary Philbin Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Hvis det er en krine jeg nettopp mistet plukker jeg den opp igjen, men ikke hvis det er en krone som ligger skitten på bakken. Den får noen andre heldige finne og plukke opp. Jeg er ikke så glad i penger uansett. Endret 25. mai 2008 av Mary Philbin Lenke til kommentar
Kris Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Seff er det verdt det. Jeg plukker opp mynter, gamle tyggis, tomflasker og papir. Sånn at jeg fikk nok penger til å komme meg på internett å skrive dette innlegget... Selger du tyggisene for å få råd til å komme på internett? Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Seff er det verdt det. Jeg plukker opp mynter, gamle tyggis, tomflasker og papir. Sånn at jeg fikk nok penger til å komme meg på internett å skrive dette innlegget... Selger du tyggisene for å få råd til å komme på internett? Nei, han spiser dem, så han slipper å kjøpe selv. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Seff er det verdt det. Jeg plukker opp mynter, gamle tyggis, tomflasker og papir. Sånn at jeg fikk nok penger til å komme meg på internett å skrive dette innlegget... Selger du tyggisene for å få råd til å komme på internett? Nei, han spiser dem, så han slipper å kjøpe selv. Det er jo bra, for han hadde vel sikkert ikke fått så mye for å selge dem. Men en gammel tyggis smaker jo ikke like godt som en ny, men den er sikkert god forde. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 En femmer kommer man seg på do for. Det er faen meg ikke verst når man kan spare tusentalls kroner på å la naturen gå sin gang bak lukkede dører. Ser jeg noen under 60 plukke opp en krone ser jeg nok på ham som litt rar. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 SELFØLGELIG! I kiosken ved mitt hus selger de tyggis for 1 krone Lenke til kommentar
hrmpf Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Kommer ann på hvor skittene de er? Eller tilgrisa .. ligger de i en fettete klædd av ett eller annet random lar jeg det ligge .. ellers kaster jeg meg over dem. Gjør gjerne ekstra stort nummer ut av det om jeg er med flere. o0 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 tar den oftest opp ja... det tar vel ca 2 sec å ta opp 1 kr, det er en minuttlønn på 30kr og en timeslønn på 1800. men, gidder ikke leite etter den eller noe slikt. Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 tja, hadde vel ikke plukket opp . kanskje. kommer litt ann på husker i 17.mai toget lå det 200 - lapper som ingen hadde plukket opp. og vi var helt sist i det toget liksom Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Plukker opp 5, 10, 20, 50, 100 og 200. 500 og 1000 gir jeg til polisen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå