Gå til innhold

Er en 1-kroning verdt å bøye seg ned for?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om det var 100 1-kroninger da?

Det kommer ann på hvordan de ligger spredd osv. Må man bøye seg ned 100 ganger er det etter min mening ikke verdt det.

Jeg hadde gjort det hvis ingen hadde sett meg :p . Ser jævlig dumt ut å sitte å plukke opp penger.

Haha, ja :!:

Lenke til kommentar

Det kan du ikke mene, de er som regel alltid harde som bare F.

Nei, bøyer meg ikke ned for å plukke opp en 1-krone, får knapt en dråpe bensin for det.

Kanskje jeg bøyer meg ned for å plukke opp en 5'er, da har jeg ihvertfall nok til en liten skvett bensin.

Lenke til kommentar

Ja, tar opp 1-kroninger når jeg ser det. Det som er spesielt med min skole er at den ligger rett hved siden av Spar noe som gjør at alle elevene på skolen går dit i stedet for kantina med tanke på at kantina suger. Dette ender med at alle kaster 1-kroninger og jeg samler dem opp.

Hadde samlet opp 50 kr på én uke, noe som gjør det hvert å bøye seg ned det hundredels-sekundet. Selvfølgelig er det unntak når jeg evt. er med mange venner, jenter ect. :p

Lenke til kommentar
Det kan du ikke mene, de er som regel alltid harde som bare F.

Nei, bøyer meg ikke ned for å plukke opp en 1-krone, får knapt en dråpe bensin for det.

Kanskje jeg bøyer meg ned for å plukke opp en 5'er, da har jeg ihvertfall nok til en liten skvett bensin.

Jeg også! Har et norgesglass (stort syltetøyglass) som skal fylles. Er kommet halvveis!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...