Gjest member-101642 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg gjør det alltid når jeg går alene, men sjeldnere når jeg går sammen med noen. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Plukker som regel opp hvis jeg tusler alene, har en liten kopp på rommet som jeg samler alle småmyntene jeg har i lomma. Tømte den for noen uker siden, har rundt 120kr elns i den nå. ^^ Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Må være et laken eller to for at jeg skal gidde. Hvis det er 500 eller mindre så tar jeg heller støttepasning til en kompis eller whatev. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Om det var 100 1-kroninger da? Det kommer ann på hvordan de ligger spredd osv. Må man bøye seg ned 100 ganger er det etter min mening ikke verdt det. Jeg hadde gjort det hvis ingen hadde sett meg . Ser jævlig dumt ut å sitte å plukke opp penger. Haha, ja :!: Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Mange ganger jeg plukken de opp. Men så gidder jeg ikke å ta på lommeboka, så jeg legger den i lomma. Og da blir den somregel borte:P Lenke til kommentar
xersess Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Kommer ann på. bøyer meg kjeldant for 1-kroninger, men bøyer meg alltid for femmaren. Eg er billig! Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Hva med alle disse småmyntene som tar opp plass i lommeboka? Er det ikke like greit å bare slenge dem fra seg? (Noe som skulle delvis forklare hvorfor andre i det hele tatt kommer i den situasjonen som er beskrevet i første post.) Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Plukker alltid opp, ikke fordi jeg vil ha pengene, men fordi jeg ikke liker å se noe fullt brukbart ligge å slenge. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Plukker den opp hvis jeg selv mister den. Mister jeg derimot flere mynter samtidig, som jeg vanligvis gjør, bøyer jeg meg ikke en ekstra gang for å få de siste 1-kronene. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Ja, fordi 1 krone = ett rundtstykke på Rema, noe som er veldig godt Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Det kan du ikke mene, de er som regel alltid harde som bare F. Nei, bøyer meg ikke ned for å plukke opp en 1-krone, får knapt en dråpe bensin for det. Kanskje jeg bøyer meg ned for å plukke opp en 5'er, da har jeg ihvertfall nok til en liten skvett bensin. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg har en diger krukke som skal fylles til randen med småmynter, så hver krone hjelper. Altså ja, jeg plukker opp enere Lenke til kommentar
LarsRoger Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Bøyer meg kun for 5kr ++ :!: Lenke til kommentar
Siege Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Ja, tar opp 1-kroninger når jeg ser det. Det som er spesielt med min skole er at den ligger rett hved siden av Spar noe som gjør at alle elevene på skolen går dit i stedet for kantina med tanke på at kantina suger. Dette ender med at alle kaster 1-kroninger og jeg samler dem opp. Hadde samlet opp 50 kr på én uke, noe som gjør det hvert å bøye seg ned det hundredels-sekundet. Selvfølgelig er det unntak når jeg evt. er med mange venner, jenter ect. Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Det kan du ikke mene, de er som regel alltid harde som bare F. Nei, bøyer meg ikke ned for å plukke opp en 1-krone, får knapt en dråpe bensin for det. Kanskje jeg bøyer meg ned for å plukke opp en 5'er, da har jeg ihvertfall nok til en liten skvett bensin. Jeg også! Har et norgesglass (stort syltetøyglass) som skal fylles. Er kommet halvveis! Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 En million her, og en million der - blir fort penger av sånt. Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Om eg er aleine kan eg godt plukke opp ei krone, om eg er med kjensfolk kan det hende at eg plukkar han opp og kastar han på noen, venner, sjølvsagt. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Hvis jeg ser en så klarer jeg ikke å la den ligge der, s¨å jeg plukker den opp. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Føler sjøl at jeg har dårlig økonomi, men ei krone kommer man ikke langt med. Femmer plukker jeg opp.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå