Gå til innhold

Er en 1-kroning verdt å bøye seg ned for?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+8723

Nei, jeg hadde ikke bøyd meg ned for en èn kroning. En femmer kanskje.

Og ikke kom nå, og si hvor mye 1 krone er i andre fattige land, for det driter jeg i.

1 krone i Norge kommer du ikke langt med. Ikke en femmer heller for den saks skyld, men du får ivertfall noe mer for en femmer.

Endret av Slettet+8723
Lenke til kommentar
Om det var 100 1-kroninger da?

Det kommer ann på hvordan de ligger spredd osv. Må man bøye seg ned 100 ganger er det etter min mening ikke verdt det.

Jeg hadde gjort det hvis ingen hadde sett meg :p . Ser jævlig dumt ut å sitte å plukke opp penger.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723

Husker vi var på klassetur engang, og når vi gikk på bussen satt det en hundrelapp fast i døra, jeg fikk den faen ikke ut.

Det var meget flaut :p

Lenke til kommentar

Jeg gidder vanligvis ikke å plukke opp 1-kroner og 50-øringer. Men fem kroner plukker jeg gjerne opp. Jeg få jo ingenting for 1 krone i dag, og hvis jeg skal gå og tenke slik "EN 1-KRONING! Hvis jeg finner enda en har jeg to kroner. Og så vil det bare balle på seg, og tilslutt sitter jeg kanskje der med 10 KRONER!". Det er rett og slett ikke vert bryet. 1-kronene lar jeg ligge igjen til barna. Kan huske hvor gøy det var da jeg var liten og fant en 1-krone på bakken. Den mynten gleder sikkert et barn mer en den ville gledet meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...